אקססיבל - מתחייבים לא רק למחיר מעולה, אלא גם למוצר מצוין.

הנגשת אתרים: נמצא הפתרון היעיל והמשתלם, פיתוח ישראלי של חברת אקססיבל.

אקססיבל היא חברה ישראלית הממוקמת בעיר יבנה, ומציעה רכיב מתקדם. בשילוב הנגשה ידנית מלאה בידי מתכנתנים ומומחי נגישות, והשוס הגדול: ללא תשלום חודשי. הכי יעיל, והכי משתלם.<br />

בשיתוף VGS

עד היום, חברות בישראל מציעות בעיקר שירותי הנגשת אתרים בתשלום חודשי או שנתי, ובמידה ומפסיקים לשלם – ההנגשה על האתר מפסיקה לפעול – מה שגורם לכעס ותסכול רב בקרב בעלי אתרים. כאשר אקססיבל יצאה במערכת ההנגשה המתקדמת שלה בשנת 2018, עם אפשרות להנגיש את האתר בתשלום חד פעמי וללא תשלום חודשי, היא החלה לצבור תאוצה ולהוביל את תחום הנגשת האתרים בישראל, מול חברות גדולות ומנוסות שמשקיעות עשרות ואף מאות אלפי שקלים במיתוג ופרסום.

כשהחלה את דרכה בשנת 2016, שנה לפני שנכנסו חוקי ההנגשה לתוקף אדוק יותר. בתחילה, סיפקה אקססיבל שירותים לחברות ואתרים שנמצאו בתהליך תביעה בתחום הנגישות, ובעיקר בנגישות הסניפים הפיזיים. החלק שלקחה אקססיבל בתקופה זו, היה להנגיש את אתרי האינטרנט של החברות, על מנת להגיע למשפט כשאותה חברה עשתה “הכל” ובאה לפנים משורת הדין, כדי להקל בדין התביעה.

כיום, מאז סוף 2017 כאשר החלה טבעת הנגישות להתהדק סביב בעלי האתרים, אקססיבל הנגשת אתרים היא שחקן מפתח בתחום. הן בתחום פיתוח רכיבי הנגשה מתקדמים לאתרים ומסמכים, והן במתן שירות מומחי נגישות למגוון חברות בארץ. בין לקוחות החברה הם עיריות, מוסדות, אוניברסיטאות, ועסקים מובילים. כגון חברת הרכב לנד רובר, חברת הרכב יגואר, האקדמיה לעברית, עמותת SPACE IL שהטיסה חללית ישראלית לירח, ועוד המון חברות מובילות במשק שבוחרות יותר ויותר בחברת אקססיבל.

אקססיבל – מתחייבים לא רק למחיר מעולה, אלא גם למוצר מצוין.

קטי וירביאנץ, מנהלת תפעול בחברת אקססיבל מספרת כי המטרה העיקרית שמהווה קו מנחה לחברת אקססיבל, הוא להציע שירות הנגשה-נגיש לכל.

כלומר, שכל אחד יוכל לספק לעצמו הנגשה לציבור הרחב – ובעלות מינימלית. “כיום מגוון חברות המשווקות את הרכיב שלהם בתשלום חודשי פונות אלינו על מנת שנציע ללקוחותינו את הרכיב שלהם. אך המטרה שלנו היא אחרת – המטרה שלנו היא דווקא לתמוך בתחום ההנגשה ולהפיץ אותו כמה שאפשר. על מנת שגם אנשים בעלי מוגבלויות כלשהן כגון אפילפסיה, קטועי יד, עיוורים ולקויי ראיה ואפילו חרשים יוכלו להשתמש באתרי האינטרנט בישראל בדיוק כמו שמשתמשים רגילים משתמשים.”

יחד עם זאת, מכיוון שמדובר בנושא רגיש, שדורש תמיד בדיקות – ואף יש הגדרות ותקנות מיוחדות, על תהליך ההנגשה לא רק להיות זול ומשתלם, אלא גם להיות מקצועי ואיכותי, וכמובן – עומד בכל התקנות האפשרויות לפי התקן האירופי, האמריקאי וכמובן הכי חשוב – הישראלי. “תהליך ההנגשה שלנו הוא מוחלט ועומד בכל התקנים האפשריים. מאז תחילת הפעילות שלנו, מעולם לקוח שלנו לא קיבל תביעה, ואפילו לא בקשה לתיקון או סידור נגישות באתר. תהליך הנגשת המתכנת שלנו עוברת בקרת איכות קפדנית במיוחד לפני קבלת אישור הנגישות מטעמנו.”

דוד יעקבוביץ’, מבעלי פנסיון לכלבים  “באלו – בית מלון לכלבים”, אחד מהפנסיונים הגדולים והמובילים בארץ, מספר על שיתוף הפעולה עם חברת אקססיבל. “הגענו לחברת אקססיבל דרך חברת בניית אתרים   שבנתה לנו את האתר. מספר חברות הציעו לנו סכומים של החל מ-₪800 לשנה, ועד ₪2,500 לשנה, אך לאחר בדיקה מעמיקה, הבנו שהחברות הללו מציעות שירות חלקי בלבד, רק הצהרת נגישות ורכיב מקצועי – שזה אמנם חשוב, אבל הן לא מנגישות לנו את האתר בצורה מלאה. עבור הנגשה מלאה נדרשנו לשלם סכומים של מעל ל-₪7,000 בנוסף לתשלום השנתי של האלפי שקלים. עד שהמליצו לנו על אקססיבל, וחד משמעית – הלכנו איתם. התהליך היה נקי, מהיר ואיכותי, ומספק אותנו מכל הבחינות. החשש הקבוע הזה מהתביעה עכשיו חלף מאיתנו ואנחנו מרגישים בטוחים לחלוטין.”

” רכיב המתקדם של אקססיבל באתר של “באלו – פנסיון לכלבים

חברת אקססיבל הוא מותג ההנגשה של חברת ואגס VGS, בעלי החברה עידן ואגס מדגיש את החשיבות של “הנגשת תחום ההנגשה”, כלומר לאפשר לכל בעל אתר אינטרנט בישראל, בין אם זה עסק גדול, עסק קטן, עמותה או מוסד ציבורי, להנגיש את אתר האינטרנט שלו – מבלי להיגרר לעלויות גדולות, או קבועות למשך שנים ארוכות. “כשניגשנו לפרויקט ההנגשה הראשון שלנו בשנת 2015, נתבקשנו להנגיש אתר של חברת אופנה גדולה שנמצאה עמוק בתהליך תביעה נגדה על סך מאות אלפי שקלים. בתקופה זו, מאחר והחוק הרשמי נכנס לתוקף רק בתחילת 2017, היו מעט נותני שירות בתחום הנגשת האתרים. מאז, לצד ההזדמנות העסקית, הבנו את החשיבות של תחום ההנגשה, ושקדנו על מציאת פתרון יעיל, מהיר, איכותי, שיהיה מוזל עלויות עבור הלקוחות שלנו, והכי חשוב: שיעמוד בכל התקנים בצורה מלאה וללא רבב, ועד היום אנו מספקים שירותי הנגשה לחברות הגדולות ביותר בישראל.”

בנוסף ללקוחות הפרטיים, את עיקר נתח השוק מביאה אקססיבל דווקא בתור היותה “קבלנית משנה” עבור חברות הנגשת אתרים אחרות, ולא רק – אלא גם מספקת שירות שוטף לחברות בניית אתרים ושאר בוני אתרים עצמאיים ברחבי הארץ. הפתרון הטכנולוגי שמספקת אקססיבל, בשונה מחברות אחרות, אינו מוגבל לפלטפורמה אחת כגון וורדפרס, אלא אקססיבל מסוגלים להנגיש כל אתר אינטרנטי מכל טכנולוגיה שקיימת היום.

בשיתוף VGS