freepik

הנוסחה של טופה לצמיחה החברה בדיגיטל

יש אנשים שיספרו לך כמה הם חכמים. כמה הם נושמים וחיים דיגיטל. ויש אנשים שיספרו לך שהם פה רק למטרה אחת – לעזור לך לצמוח. זו המטרה של TOPA, זו המטרה של ניהול קמפיינים. אחרת, אין סיבה להתקיים או לעשות דברים

בשיתוף topa

איך צומחים בדיגיטל?

ובכן, יש לנו דרך להסתכל על זה. היא קצת ייחודית, אך נשתדל להעביר אותך בפילטר שלנו. נניח שהגעת אלינו למשרד ואמרת שיש לך רעיון מטורף לגידול חסידות במרוקו, וחשוב לך לנהל קמפיין נהדר על מנת להביא את זה לתודעה הישראלית. ובכן, “אין בעיה”, נגיד לך. אנחנו צריכים להתייחס לזה אסטרטגית, ברמת המאקרו. במילים אחרות – לראות את התמונה הגדולה. אך לא נשאיר אותך עם תמונה גדולה ביד, אלא ניקח את ידך השנייה ונמזוג לתוכה תוכנית פעולה ברורה, שתתייחס לכל הדרכים השונים בהן נוכל ליישם את האסטרטגיה שיצרנו לך. זאת, תוך שאנחנו מתייחסים לתקציב שיש לך, ותוך שאנחנו מספרים לך איך אנחנו הולכים לעקוב ולהשגיח על הנתונים שנאסוף במהלך הקמפיין.

מה הנוסחה של TOPA?

אנחנו עושים את זה לא מעט זמן, ואנחנו חושבים שפיצחנו את הנוסחה. דבר ראשון, אנחנו מאמינים בשיתוף פעולה. אנחנו לא עושים שום דבר בלעדייך, או בלי לשרת את האינטרס שלך. אנחנו בודקים מה הם המטרות שלך, ובודקים כיצד להגשים אותן. ולכן, אנחנו בודקים מה עשית בעבר, מה כוונותיך לעתיד –  מה לא עבד עד כה, מה יכול לא לעבוד, מה יכול לעבוד ומה פשוט יטיב עם המטרות שלך. בשורה התחתונה, אנחנו בודקים איך להגדיל ולחדד את המותג שלך, כך שפשוט יהיה לך מה שרצית.

אם כל זה נשמע לך יצירתי, אין בזה פלא. אנחנו מורכבים מצוותי קריאייטיב ותיקים שמסניפים פתרונות יצירתיים לארוחת בוקר, ויודעים לנהל קמפיינים ועמודי סושיאל גם עם שני אגודלים מאחורי הגב. מנהלי הקמפיינים של TOPA שולטים בכל ערוצי הדיגיטלי שניתן לחשוב עליהם. אלא אם כן חשבת על ערוץ דיגיטל מאוד אקזוטי שאף אחד נורמלי לא אמור להכיר. אך אם חשבת על פייסבוק, גוגל, אינסטגרם, יוטיוב, לינקדאין, טיקטוק, טוויטר ואחרים.

שלא נדבר על מחלקת ניהול הלקוחות שלנו, שעובדת איתך צמוד, משקפת לך את הפעילות ומסייעת בהשלמת המשימות במשרד, שולחת דוחות חודשיים וקובעת איתך פגישות על מנת לדייק ולקדם פרויקטים בשוטף.

מה החשיבות של שקיפות בתהליכי צמיחה?

יש דברים, שלדעתנו, מבטאים את ה-DNA שלנו. לדוגמה, שקיפות. אנחנו מאוד דוגלים בצמיחה, מאוד מעוניינים לעזור לך לצמוח, ועל פי כן, נראה לנו מן הראוי לשקף לך מה קורה בשטח. לכן אנחנו סומכים על נתונים, יודעים את המכפיל, בוחנים שוב ושוב את המשפך השיווקי. בודקים מה התקציב ששמנו בכל ערוץ שיווקי וכמה כסף חזר. בקיצור, אנחנו מספרים לעצמנו את הנתונים, ומבינים אותם – ואז אנחנו מספרים לך את הנתונים. ובכך, כולנו נמצאים במקום טוב יותר להבין מה קורה ומה ההחלטה המתאימה הבאה.

עיקרון נוסף אשר מייחד את רוח הקרב שלנו – הוא השורה התחתונה. בשורה התחתונה, אנחנו מנתחים את המדדים שבאמת מעניינים אותנו. עלות ייצור עסקה מכל ערוץ, אחוזי המרה, ניתוח לידים לא רלוונטיים על מנת לדייק מסרי קמפיין וטרגוט. ואנחנו גם מתעסקים בפידבק לאנשי המכירות. בקיצור – אנחנו עושים דברים מאוד מעניינים על מנת לקדם את הלקוחות שלנו לכדי תוצאות. בין אם התוצאות שלהם זה פגישות, עסקאות או רכישות מקוונות מאתר האינטרנט שלהם.

מדוע אנחנו רוצים לנהל לך את הקמפיינים?

בקיצור, אנחנו מסייעים לך כדרך ניהול קמפיינים , על מנת לסייע לך לתקשר ולהשפיע עם ועל הלקוחות האידיאליים שלך. הלקוחות האידיאליים שלך הם לא בהכרח האנשים שישלמו לך הכי הרבה כסף, אלא האנשים שבא לך לשתות איתם כוס קפה גם מחוץ לשעות העבודה. אלה שכיף לך לעבוד איתם ואלו שכיף להם לעבוד איתך. אלו גם ימליצו לחברים ויבואו שוב ובאופן כללי ייהנו מהזכות לעבוד איתך. גם לקוחות מסוגים אחרים יעשו זאת. אך עם הלקוחות האידיאליים יש “רזונציה”, משהו שמושך ונמשך.

אנחנו שואפים לנהל קמפיינים שבאמת עוזרים לך להתחבר עם הלקוחות האידיאליים כדרך שיווק דיגיטלי יעיל ומשפיע. עבור זה אנחנו יוצרים עבורך, במידת הצורך:

  • קריאייטיב
  • משפכים ודפי נחיתה
  • אוטומציות
  • דיוורים
  • מיניסיט

במילים אחרות, אנחנו יוצרים עבורך נכס דיגיטלי, כבסיס מסוים, כבסיס להשפעה. נכס, שתפקידו לעשות יותר מאשר לעמוד שם ולהיראות יפה. אלא להיחשף לקהל הרחב שלך. לקהל לקוחותיך האידיאליים. וכן אנחנו נכנסים למשחק עם אסטרטגיית השיווק הדיגיטלית, שנועדה לעשות בדיוק את זה. אנחנו מביאים תנועה של גולשים לנכס הדיגיטלי שלך, נגיד, לאתר – כך שליותר אנשים יש הזדמנות להיחשף אליך ולדבר המיוחד שרצית להציע להם.

מה זה ניהול קמפיינים באורגני ובממומן?

ניהול קמפיינים, מורכב בעיקרון משתי זרועות – או לפחות, זו דרך מקובלת להסתכל על זה. יש כמובן אנשים עם מודלים אחרים. בקצרה, מדובר בקידום ממומן או בקידום אורגני. בקידום ממומן, אנחנו מייצרים מודעות בתשלום ומשלמים בהתאם למודל התשלום. אם אנחנו מפרסמים בגוגל, התשלום יהיה פר הקלקה, ואם מפרסמים בפייסבוק התשלום יהיה על בסיס זה שהמודעה עלתה לפיד של המשתמשים. במודל פרסום אורגני, אנחנו אולי משקיעים משאבים ביצירת תכנים – אך אנחנו פשוט שולחים אותם לאתר שלנו, או לאתרים אחרים על מנת לתת לגוגל לאנדקס אותם ולקדם אותם בעצמו. או לכל מנוע חיפוש רלוונטי אחר.

בתוך קידום אורגני יש לנו גם פרסום ברשתות חברתיות. לדוגמה, בפרופיל, או בקבוצות – תכנים, שבאמת מדברים ללקוח האידיאלי שלנו. כך שכפי שזה נראה יש המון דרכים פרקטיות לנהל קמפייני לקוח, לאסוף נתונים, לקבל פידבק, לבצע איטרציות ולשדרג את הפעילות שלנו – כדי להוביל ליותר ויותר צמיחה. לפרטים נוספים ניתן ליצור עימנו קשר כעת ונשמח להמשיך את השיח.

בשיתוף topa