הטרנד החדש – קרוואנים ברמה של מלון 5 כוכבים ובמחיר חסר תקדים

בעקבות הטרנד החדש של השכרת קרואנים, ערכנו סקירה של כמה חברות, אך בסופו של דבר,הגענו אל קרוואני טל.

לקוחות מטיילים

בשיתוף קרוואני טל

הבחירה הייתה בגלל סלבריטאים רבים כגון עומר אדם,איתי לוי, עדן חסון, מאיה בוסקילה ומפורסמים נוספים אשר בחרו בקרוואנים של טל.  הגענו למתחם של טל בעומר בבאר שבע, כאשר הוא הראה לנו את הצי המפואר של הקרוונים שהוא מציע להשכרה. מדובר בקרוונים מפוארים מאירופה עם כל הנוחות שבעולם וברמה של 5 כוכבים. הקרוונים הם בעלי קומה אחת, אך טל דאג לפנק את לקוחותיו, כאשר הוא מספק להם מיטות נוחות, שמיכות פוך איכותיות, כריות אורתופדיות מפנקות, מטבח מצויד, כלים לארוחות, טלוויזיה חכמה, טוסטר, מזגן עוצמתי,כיסאות קמפינג  ובקיצור, מה שעל הלקוחות להביא עימם זה רק בגדים וכלי רחצה.

ההבדל בין קרוואן יוקרתי לבין מלון של 5 כוכבים

לבטח שאלתם, למה הסלבריטאים , מעדיפים לשכור את הקרוואנים של טל? ראשית, בגלל ההופעות, מה שמאפשר להם נוחות מרבית וכן, הקראוונים והשירות של חברת קראווני טל הוא ללא פשרות. כמו כן גם למשפחות שמעוניינות בטיול חווייתי, לדוגמא , משפחה בת 6 נפשות, כאשר היא מחליטה לרדת לאילת או לשהות במלון של 5 כוכבים בצפון הארץ, צריכה הלוואה של 30,000 ₪ לחופשה המשפחתית השנתית, כאשר הם שוהים במקום אחד, ואילו כאשר היא שוכרת קרוואן איכותי ויוקרתי, יש להם את אותם התנאים, הם יכולים להתנייד ולמצוא אזורים מדהימים ברחבי הארץ ולשלם 6,000 ₪ על אותה חופשה אבל עם הרבה יותר אופציות. למעשה, מדובר בפתרון נהדר לחופשה זולה בארץ וחוויה שונה מבתי מלון.

קרוואני טל

אין לכם ג’יפ או רכב מתאים לקרוואן? חברת קרוואני טל תמצא לכם פתרון הולם

בגלל שעל מנת לצאת לטיולים עם קרוואן ברמת מלון של 5 כוכבים, יש לגרור אותו באמצעות ג’יפ או רכב מתאים אחר שיש לו וו גרירה, ישנם אנשים שאין להם רכבים מסוג זה, אך לדברי טל, הוא זה שדואג להם באמצעות פתרונות שינוע מתאימים. במידה והלקוחות הם בעלי רכב פרטי שאינו מתאים לגרירת קרוואן, קרוואני טל מציעה באמצעות שיתוף פעולה עם נציגים של חברות השכרת רכבים, אשר מציעה רכבים מתאימים למשקל הקרוואן וכן, הרכבים להשכרה הם בעלי וו גרירה. כמו כן, ניתן ליצור קשר עם מדריכי הטיולים והיועצים של קרוואני טל, אשר מציעים מסלולי טיולים, חניונים לקרוואנים ברחבי הארץ, מה שיאפשר להציב את הקרוואן בחניון קבוע ולצאת עם הרכב לטיולים. בחניונים, ניתן להתחבר לחשמל  ועוד. כמו כן, באתר של קרוואני טל, ניתן למצוא את כל הפרטים לגבי קרוואנים מפוארים שטל מציע לציבור לקוחותיו, תמונות וטבלה שמראה את סוג הרכב שמתאים לקרוואן שברצונכם לשכור.

צילום בר אהרון

נמצאים  בשטח עם הקרוואן? כיצד תצרכו חשמל?

הקראוונים של טל, עובדים על חשמל של 12 וולט, אך על מנת להפעיל את כל מכשירי החשמל הכוללים מזגן עוצמתי והכוונה היא לצריכת חשמל של 220 וולט, טל מציע גנראטורים בתוספת תשלום, כך שתהיו בטוחים כי יהיה לכם חשמל לאורך כל ימי הטיול. ישנם קרוואנים בחברת קרוואני טל שצורכים חשמל של 12 וולט להפעלת מכשירי חשמל קטנים יותר באמצעות אנרגיה סולארית, מלבד גנראטור שמספק חשמל בתצרוכת של  220וולט. תוכלו למצוא את מבוקשכם ואת כל הפרטים הדרושים לכם באתר של קרוואני טל בקישור הבא:   https://caravaneytal.co/

קרוואני טל עוברים בדיקת בטיחות מחמירה מדי שנה

מהבחינה הבטיחותית מעיד טל, כי הקרוואנים שהוא מציע להשכרה לטיולים וכן, כפתרון לאירועים מיוחדים וחתונות, עוברים בכל שנה בדיקת בטיחות קפדנית וכן, בכל שנתיים חברת קראוני טל, מזמינה קרוואנים בדגמים חדישים ומפוארים יותר. אז אם החלטתם  על טיול בחגים, זה הזמן להתקשר לקרוואני טל, הקרוואנים האיכותיים ביותר בארץ ושירות מסור , מקצועי ואדיב שלא תמצאו בשום מקום אחר!.

 

בשיתוף קרוואני טל

כדאי להכיר