זרים הידרופוניים – מתנה מושלמת לחגים ואירועים / סופסוף אפשר לגדל צמחים כל השנה / מגדלים צמחים בכיף ובקלות

'גלורי זר בר קיימא' פיתחה זרים שחיים למשך זמן ממושך באגרטל עם מים. כיום היא מפיצה את הבשורה וחוגגת שיא מכירות לקראת חגי תשרי. משלוח פרחים בכפר סבא, משלוחים במרכז הארץ והשרון

צילום יח"צ

בשיתוף גלורי זר בר קיימא

ענבר שמואלי דדון, היזמית שמאחורי ‘גלורי זר בר קיימא’, היא המוח מאחורי הטרנד החדש שכובש את תל אביב – זרים הידרופוניים.

“אז מה הם זרים הידרופוניים?”

“זרים העשויים מצמחים עם שורשי מים” מסבירה ענבר, “במקום זרי הפרחים שאנו רגילים אליהם ונובלים אחרי מספר ימים, הזרים ההידרופונים ממש חיים בתוך אגרטל עם מים, צומחים ומשתנים במשך הזמן.

הזרים הללו מהווים חלופה לזרי פרחים ולשימוש בצמחי פלסטיק.”

זרי פרחים מיוחדים שהחלו מצורך

כמוני וכמו הרבה אנשים אחרים, גם ענבר התקשתה לתחזק צמחים בבית.

“כל כך רציתי להכניס את הירוק הביתה,” צוחקת ענבר, “אבל לא משנה מה עשיתי, שום צמח שנכנס אליי לא הצליח לצאת בחיים. למעשה, את הזרים שלנו פיתחתי עבורי, ורק אחר כך הבנתי שיש כאן בשורה”.

“מי פונים אליכם לקנות זרים הידרופוניים בדרך כלל?”

“קהל הלקוחות מגוון. לקוחות פרטיים נוטים לרכוש את הזרים שלנו לביתם או במקום לשלוח למישהו זר פרחים רגיל. כמו כן, עסקים, חנויות ומשרדים המעוניינים להכניס צמחייה ירוקה מחד ולא להשקיע בתחזוקה שוטפת מאידך. הזרים הירוקים שלנו, חיים למשך זמן גם בחללים ללא אור טבעי ועל כן מתאימים מאוד לעיצוב משרדי”.

“אנחנו מקבלים פידבק מצויין מלקוחות, ויש לנו זרים שכבר חוגגים שנה אצל אנשים בבית”.

בזמן שענבר מספרת, אני מסתובבת במבנה שבו קורה כל הקסם ומתלהבת מהצמחים ההידרופוניים הירוקים ומלאי החיים.

“אנשים קונים את הזרים כמתנות?”

“בטח! זה מושלם כמתנה, במיוחד לחגים ואירועים.” מתחייבת ענבר בחיוך, “תחשבי איזה כיף זה זרים שאת מביאה כמתנה, ושומרים על היופי שלהם במשך חודשים?! כל פעם שמקבלי המתנה מסתכלים על הזר, הם גם נהנים מהיופי שלו וגם זוכרים באהוב או באהובה שלהם שבחרו לפנק אותם.”

צילום יח”צ

זרים מיוחדים ששומרים על יופי ואופי

גלורי זר בר קיימא היא חלוצה בתחום הזרים ההידרופוניים והיחידה בארץ שמוכרת אותם.

“זה יתרון שאפשר רק לחבק אותו,” אומרת ענבר, “היום כל הנושא של גידול צמחי בית במים נעשה באופן עצמאי, על ידי אנשים שאוהבים צמחים ואת ההתעסקות בהם, מייחרים אותם ומשרישים במים. גם ברשתות החברתיות התחום הזה בעלייה, אנשים מחליפים ביניהם ייחורים וזו חגיגה. עד לגלורי, עולם הגידול במים לא היה נגיש דווקא לאותם אנשים שהכי יכולים להיתרם ממנו, אלו שלא מסתדרים עם צמחים. זה בדיוק מה שאנחנו רוצים לשנות, לאפשר לכל אחד לרכוש לעצמו זר שכזה, ובאמצעותו להכניס את הקסם של ירוק לבית בקלות”

“זה באמת כל כך קל?”

“מאוד. אנחנו מכינים את הזרים כך שיוכלו לחיות במים למשך תקופה ארוכה, ומי שמקבלים אותם צריכים רק לדאוג למים באגרטל.”

צילום יח”צ

גלורי זר בר קיימא מציעה מגוון רחב של זרים הידרופוניים בגדלים שונים ועם אורכי חיים משתנים, המגיעים באגרטלים שקופים או אטומים.

“התחלנו מזרים באגרטלים אטומים מתוך מחשבה שאנשים לא ירצו לראות את השורשים, שיש להם מראה קצת פראי ומחוספס. הדרישה לאגרטלים שקופים הגיעה דווקא מהלקוחות, והיום הקולקציה השקופה היא הנמכרת ביותר שלנו.”

גלורי – מפיצת הבשורה של פרחים מיוחדים

כיום, ‘גלורי זר בר קיימא’ מכה שורשים בארץ, ומוכרת זרים הידרופוניים אונליין ברחבי המדינה. השאיפה לעתיד? להגיע לכמה שיותר בתים ועסקים, ולאפשר להם להכניס ירוק טבעי וחי לחלל שלהם.

ניתן לרכוש זרים הידרופוניים באתר של חברת ‘גלורי זר בר קיימא’.

*** משלוח פרחים לכפר סבא של זרים מיוחדים עם פרחים מיוחדים וצמחים.

 

בשיתוף גלורי זר בר קיימא

כדאי להכיר