היזמת גולדי (זהבה בילייב), בנתה 3 עסקים מצליחים בטיקטוק.

הכירו את היזמת שתהפוך אתכם למותג ויראלי בטיקטוק

חדשות מרעישות לבעלות עסקים ולכל מי שרוצה לפרוץ בטיקטוק: היזמת ואשת העסקים גולדי (זהבה בילייב), ומי שמסומנת כפורצת דרך בתחום הרשתות החברתיות ויצירת סרטונים ויראליים מגלה את הסוד הגדול: איך באמצעות שיטה סודית תוכלו להפוך למותג ויראלי בטיקטוק?

בשיתוף GB ISRAEL

מאת: רוני חן.

היא נחשבת לאחת מהיזמיות הבולטות של השנים האחרונות, היא אשת עסקים מצליחה שמחזיקה 3 עסקים מתחומים שונים, מרצה ומנחת סדנאות מבוקשת בתחום הסושיאל והיא פיצחה את הנוסחה שהרבה אנשי שיווק נפלו בה:

גולדי (זהבה בילייב) פיתחה שיטה שיכולה להפוך בעלי עסקים למותג ויראלי בטיקטוק תוך זמן קצר. נשמע מסקרן? תפסנו את גולדי לראיון קצר כדי שתסביר לנו בדיוק איך לעשות את זה.

“טיקטוק פרצה לחיינו לפני כמה שנים וההזדמנות של בעלי עסקים לפרוץ בפלטפורמה הזו היא מדהימה. אני יכולה לספר שליוויתי בעלי עסקים שבין לילה פרצו בענק ואיבדו את האנונימיות רק בזכות טיקטוק! את מצליחה להבין איך החיים יכולים להשתנות בעקבות פריצה כזו? זה מדהים!” אומרת גולדי.

“בגלל שראיתי את התוצאות של העסקים שלי ושל עסקים נוספים שליוויתי, החלטתי לפתח שיטה שתעזור לבעלי עסקים לפרוץ בטיקטוק ולהפוך למותג ויראלי, כי הם חייבים את זה לעצמם ולעסק שלהם”.

נשמע באמת מעניין, אבל רוב האנשים יודעים שטיקטוק היא פלטפורמת ילדים, עם טרנדים של ריקודים, לא כולם יכולים להתחבר לזה.

“בכלל בכלל לא! הגיע הזמן לנפץ את המיתוס הזה. אז קודם כל, 53% ממשתמשי טיקטוק הם מעל גיל 30! זה נתון חורץ גורלות. ואני יכולה להגיד לך בפה מלא שניתן למצוא שם אנשים מבוגרים יותר, כולל אימהות, יולדות טריות ואפילו סבתות! כולם כבר בטיקטוק, חד משמעית”.

“שנית, האפליקציה לא מקדמת רק טרנדים, נהפוכהוא. היא מקדמת אותנטיות. ולראייה, הרבה מלקוחותיי הם יועצי משכנתאות, יועצים עסקיים, עו”ד ואפילו דולות. וכל אחד מהם הצליח לפרוץ בלי ריקודים ובלי טרנדים, רק בזכות שיטה שעובדת”.

“אני אתן לך דוגמא מהעסקים שלי. יש לי 3 עסקים, 2 מהם נפתחו בזכות הטיקטוק והשלישי פרץ בטיקטוק. שלושתם מתחומים שונים לגמרי”.

תוכלי לפרט קצת יותר?

“בהחלט. העסק האחרון שפתחתי שנקרא “לומדים טורקית עם גולדי” הוא עסק ספונטני לגמרי שנפתח רק בזכות הטיקטוק. יום אחד החלטתי לנסות את השיטות שלי על עצמי, פתחתי חשבון חדש, העלתי סרטון ראשון ו..הופ! תוך פחות מחודש הגעתי לל-10,000 עוקבים ועשרות פניות שחיכו לי באינבוקס מדיי יום. את הפניות ידעתי להמיר כמובן ללקוחות משלמים וכך נולד לו עסק חדש שגודל מדיי חודש”

“אגב, בזכות העסק הזה, מזהים אותי ברחוב בכל יום, כי הצלחתי להגיע ולגעת בהמון אנשים. זה סטטוס משנה חיים עבור כל בעל עסק!”.

העמוד “לומדים טורקית” בטיקטוק- תוך פחות מחודש עבר את רף 10K עוקבים.

מדהים! אז תוכלי לספר קצת יותר על השיטה שלך?

“בהחלט. קודם כל, צריך להבין שהשיווק בשנים האחרונות השתנה לגמרי. בעבר היית צריכה לתת לאנשים תוכן טוב וזה היה מספיק. היום צריך לתת להם מעבר- צריך לבדר אותם, לרגש אותם, לדבר אליהם אישית”.

“ולכן השיטה שלי מבוססת על התנהגות צרכנים. אני יודעת איך הפסיכולוגיה האנושית עובדת ברשת, ובזכות זה אני יודעת על אילו “כפתורים” צריך ללחוץ כדי שהסרטונים יהפכו לויראליים. באופן הזה בעל העסק יוצר סרטונים מדוייקים לקהל שלו- הסרטונים “מתפוצצים” ובעל העסק מרוויח פעמיים: גם מיתוג ופרסום אישי שלו וגם מכונת לידים לא נורמלית- כי כל סרטון כזה שמגיע לאלפי ולפעמים למאות אלפי אנשים-  מביא איתו כמות גדולה של פניות לעסק. בליווי שלי אני מלמדת את בעלי העסקים גם איך להמיר את הפניות האלו למכירות”.

אבל מה שאת מתארת כאן קורה גם באינסטגרם. אנשים מצליחים לפרוץ שם ולהפוך לאושיות. מה ההבדל?

“היום אינסטגרם מתחילה לאבד מכוחה, ובעלי העסקים מרגישים את זה. לפני שנתיים-שלוש היה קל יותר להשיג עוקבים באינסטגרם, להפוך ל”אושייה” ו”להתפוצץ”. היום זה כבר לא ככה,  ובגלל זה בעלי עסקים מחפשים אלטרנטיבה טובה וזולה יותר”.

טיקטוק.

“בדיוק. טיקטוק היום זה מה שאינסטגרם היתה לפני 10 שנים. פלטפורמה “בתולית” יחסית שלא כולם עדיין נמצאים בה, ולכן הראשונים שייכנסו אליה היום- ירוויח בגדול. החשיפה האורגנית בטיקטוק היא עצומה, לא צריך להוציא אלפי שקלים על פרסום ממומן כדי להתפוצץ ולגייס לקוחות חדשים, טיקטוק מהווה שטח פרסום חינמי, זו בשורה פורצת דרך לכל בעל עסק ולכל מי שרוצה לפרוץ בטיקטוק.

אני אתן לך דוגמא על לקוחה שלי, זיווה, שהיא מיילדת. זיווה ניסתה את מזלה בפייסבוק ואינסטגרם, הוציאה כספים על פרסום ממומן ועדיין לא הגיעה לתוצאות שהיא חלמה עליהן. כשהיא הגיעה אליי, היא היתה סקפטית- מה יש למיילדת לעשות בטיקטוק? הרי אנשים לא ממש מדברים על לידות, זו לא נישה “סקסית”. אבל פיצחנו את הנישה שלה, צילמנו סרטונים מדוייקים ותוך כמה שבועות- זיווה פרצה בטיקטוק, הפכה למותג ויראלי והאינבוקס שלה מפוצץ בפניות מלקוחות פוטנציאליות. וכל זה? ב-ח-י-נ-ם! רק באמצעות החשיפה האורגנית של טיקטוק. זה משהו שלא ניתן להשיג כיום בשום פלטפורמה אחרת, לא משנה כמה עוקבים יש לך”.

העמוד של גולדי בו היא מלמדת בעלי עסקים להפוך למותגים ויראליים בטיקטוק

אלו בהחלט נתונים מדהימים. אז מה עוצר בעלי עסקים מלהיכנס לטיקטוק? את מתארת חוויה חיובית ומתגמלת.

“כדי להצליח באמת וכדי להיות מותג ויראלי? צריך לעשות שינוי. לעשות משהו חדש, לצאת מהמעגל הצפוי ולהעז, לתפוס אומץ. לאנשים, ובמיוחד בעלי עסקים, קשה לצאת מאיזור הנוחות שלהם, קשה להם להבין שהשיווק השתנה, שהיום צריך לצלם סרטונים ולהיחשף, לא לכולם נוח עם זה. לפעמים דרוש תהליך מנטאלי כדי להתגבר על הפחד ולפרוץ.”

תראי, אני יכולה לדבר כאן על טיקטוק עד מחר כן? אבל בסופו של דבר בעל העסק צריך להבין איזו הזדמנות יש לו בידיים. אם הוא לא ייקח אותה, עוד היום, המתחרים שלו ייקחו אותה והוא יישאר הרחק מאחור. אני לא הייתי מרשה לעצמי להחמיץ הזדמנות כזו לפריצה”.

איזה טיפ יש לך למי שבכל זאת מפחד להיחשף או להצטלם?

“לנשום אוויר, להתאמן, להבין שזה העסק שלך ופתחת אותו כדי להתפוצץ ולהרוויח כמו שמגיע לך. מה הכי גרוע שיכול לקרות אם תצלמי סרטון לטיקטוק? השכנה תראה אותך? אז מה. היא תצפה ותעביר הלאה. זה לא יעניין אותה, זה רק בראש שלנו. במקרה הגרוע היא תגיד לך שהיא ראתה אותך בטיקטוק ואולי תהיי קצת נבוכה, במקרה הטוב- הסרטון שלך יתפוצץ ותקבלי עשרות פניות חדשות בחודש לעסק שלך. מה עדיף?”

“כמו שאמרתי מקודם- זו עבודת מיינדסט שצריך לעבוד עליה. אני אפילו ממליצה לקחת מישהו מקצועי כדי להתגבר על המחסום הזה ולפרוץ, העיקר להיכנס לטיקטוק, יש חלון הזדמנויות צר מאוד לבעלי עסקים”.

“טיקטוק היא הזדמנות ענקית לבעלי עסקים, הפריצה שם יכולה להגיע בין לילה”

לסיום, תוכלי לפרט קצת איך את יכולה לעזור לקוראים שלנו שרוצים להפוך למותג ויראלי בטיקטוק?

“זה קשה מאוד להצליח לבד בכוחות עצמך, במיוחד אם אתה לא מבין בשיווק וברשתות חברתיות. ולכן יצרתי קורסים, הרצאות ותוכניות ליווי שבהם אני מלמדת את השיטה שלי ועוזרת לבעלי עסקים מכל התחומים להצליח בטיקטוק”

“תראי למשל את קורס הטיקטוק שלי “Let’s TikTok Business“, הוא נחשב לקורס השיווק בטיקטוק הכי טוב בארץ, עם תלמידים בגילאים שונים ומתחומים שונים שהשיגו תוצאות מיידיות. הקורס מתאים למתחילים בטיקטוק והוא בהחלט יכול להיות המפתח לפריצה מהירה של כל בעל עסק בטיקטוק”.

עשית לי חשק להצטרף.

אם את בעלת עסק שרוצה להפוך למותג ויראלי בטיקטוק- בהחלט כדאי לך 😊 זה יכול להיות המקפצה שחיכית לה כל החיים. אפשר לקרוא פרטים נוספים על הקורס כאן.

ולסיום, יש לך עוד טיפ אחרון למי שבכל זאת רוצה לעשות את זה בגדול?

“בוודאי! אם אתה או את בעלי עסקים שקוראים את הכתבה הזו, אני אציע לכם להתרכז רק בהתפתחות של העסק שלכם- כשאתם מתרכזים רק בעצמכם ובעסק שלכם- אתם מתפתחים וגדלים! אל תלחצו מכל מה שאתם רואים ברשת, מכל מה שהמתחרים שלכם עושים,  אולי מה שהם עושים זה אמיתי ואולי זה לא- זה לא משנה. התרכזו רק בלחשוב איך אתם עושים את זה בגדול, בלי לפזול הצידה, בנוסף ממליצה לכם לעקוב אחריי גם באינסטגרם, שם אני מעלה טיפים יומיומיים לשיווק בטיקטוק ולשיווק בכלל”.

גולדי, תודה רבה שהתראיינת אצלנו. אין ספק שהבאת כאן בשורה מדהימה ופתחת לבעלי עסקים הזמדנות יוצאת דופן לפריצה מהירה ברשת.

“תודה רבה! היה כיף להתארח, ומצפה לראות כמה שיותר אנשים ובעלי עסקים בטיקטוק”.

בשיתוף GB ISRAEL