מדריך לקראת מעבר דירה

הקיץ מתקרב בצעדי ענק ושוק הדירות נכנס להילוך גבוה לקראת העונה החמה. אז מה הכי חשוב לדעת לפני מעבר דירה? כיצד בוחרים מוביל? איך מתכוננים ליום המעבר? ועוד שומרים על השלווה? כל התשובות כאן

freepik

בשיתוף זאוס הובלות ואריזה

מזל טוב, מצאתם את בית החלומות החדש שלכם ויום המעבר מתקרב בצעדי ענק. אז כדי להיות מוכנים לכל תרחיש, הכנו מדריך מפורט שיסייע לכם להתכונן למעבר ולצלוח אותו בכיף, שלווה ועם שיתוף פעולה מלא של חברת ההובלות.

בכתיבת המדריך יצרנו קשר עם סטס זוסקין מחברת זאוס הובלות ואריזה, העוסק שנים בתחום ההובלות והאריזה ומכיר לעומק את כל האלמנטים השונים ששווה לקחת בחשבון כאשר מתכננים מעבר דירה.

נתחיל בהתחלה: מיפוי תכולת הדירה

ראשית כל, קחו דף ועט והכינו רשימה מפורטת של כל הציוד בבית. ציינו הכול: מיטות, ארונות, ספות, שולחנות, כיסאות, מוצרי חשמל וכן הלאה. נסו להעריך כמה קרטונים יהיו לפריטים שתארזו מראש וכמה באלות (שקים גדולים) המובילים יצטרכו למלא. עשו כוכבית ליד רהיטים שידרשו פירוק והרכבה כמו ארונות, מיטות קומותיים, שידות וכדומה. “מומלץ לצלם את הרהיטים ומוצרי החשמל ולשלוח למוביל בשלב התמחור, כדי לקבל הצעה מדויקת לפי התכולה” מוסיף סטס זוסקין, מחברת זאוס, הובלות ואריזה.

בפנייה למוביל לקבלת הצעת מחיר, מעבר לכתובות המקור והיעד, יש עוד כמה דברים שחשוב לציין: מספר הקומה בשתי הכתובות, אם יש מעלית, אם ידוע לכם על פריטים שלא נכנסים אליה, אם אתם גרים בקומה גבוה או ששביל הגישה לבניין ארוך מ-50 מטר. חשוב שתהיו גלויים וכנים, אחרת זה עלול לעלות לכם ביוקר. שימו לב, יש בשוק מובילים שמנצלים את ההזדמנות ביום ההובלה כשחצי מהריהוט כבר במשאית, כדי לדרוש תוספות לא סבירות במחיר על פריטים שלא צוינו בתמחור. “כדי לחסוך הפתעות, בזאוס הובלות ואריזה, הלקוח מאשר הסכם בכתב, מעביר מקדמה לשריון תאריך הובלה, מקבל חשבונית מסודרת במייל ויודע שהוא יכול להיות שקט.” אומר זוסקין.

מישהו לרוץ איתו: בחירת חברת הובלות

בחירת חברת הובלות היא שלב קריטי במעבר דירה מוצלח. מוביל טוב יתקתק את ההובלה, ישמור על הציוד וייתן לכם שקט נפשי. לחילופין, מוביל לא מוצלח עלול להבריז ולא לענות לטלפון, כי הוא מצא עבודה יותר רווחית,  או לחילופין להגיע עם צוות לא מקצועי שעלול לגרום נזק לדירה או לציוד. “מוביל רציני עובד רק עם אנשי צוות מקצועיים וקבועים ולא מעסיק עובדים יומיים, ללא כל הבנה בתחום. עובדים קבועים מכירים את שיטות העבודה, מיומנים בהפעלת ציוד, פירוק והרכבת רהיטים וסידור במשאית כך שלא ייגרם נזק לציוד שלכם או לדירות בזמן המעבר.” מציין זוסקין מחברת זאוס הובלות ואריזה.

שימו לב שהמוביל מספק את כל השירותים הנלווים הדרושים לכם, כולל: שירותי אריזה, נגרות, פירוק והרכבה, שירותי מנוף. בנוסף, וודאו שיש אחריות וביטוח להובלה, כך שאם למשל נשבר חלון או נהרס משהו, המוביל ייקח אחריות לעלות התיקון. זוסקין מוסיף “הניסיון והידע שצברנו בזאוס הובלות ואריזה מאפשר לנו לבצע את העבודה ביעילות ובמהירות מתוך שמירה קפדנית על שלמותו ותקינותו של הציוד שברשותכם. במידה וחלילה קרה משהו, בזאוס הובלות ואריזה יש ביטוח לתכולת המעבר ואנו לוקחים אחריות מלאה.”

בשביל השכנות הטובה, יום-יומיים לפני ההובלה מומלץ לתלות בבניין שלט לשכנים, לעדכן על תאריך ושעת המעבר, שמירת חנייה סמוכה לבניין ועל כל הפרעה זמנית שאולי תגרם בעקבות כך כמו: מעלית תפוסה, חסימת חניות ע”י מנוף וכדומה.

היום הגדול הגיע: יום ההובלה

את היום הגדול התחילו באיזי, הולך להיות יום ארוך אך מרגש. מוקדם בבוקר, לפני שמשאית ההובלות מגיעה, כדאי לתפוס חנייה קרובה לבניין. כדי להקל על כולם, מומלץ להוציא ילדים, בעלי חיים ועציצים מהבית לפני שההובלה מתחילה.

המובילים הגיעו? שבו בצד, עם כוס קפה, תנו להם לעשות את עבודתם נאמנה. בסיום ההעמסה למשאית, עברו וראו שהבית ריק מחפצים ולא שכחו שום דבר. כנ”ל גם במשאית כדאי להציץ לאחר שמסיימים לפרוק את הציוד בבית החדש. ומה נותר לעשות אחרי? רק לשים הכול במקום ולהתרגל לבית החדש שלכם.

זוסקין מסכם “כמובילים ותיקים, החזון שלנו היה להקים חברת הובלות המחויבת לאיכות, מקצוענות, אדיבות שתספק ללקוחותיה שירות שטרם נראה פה. אנחנו מומחים בהעברת דירות, בתים, אריזה, פירוק והרכבת רהיטים. הניסיון והידע שצברנו מאפשר לנו לבצע את העבודה ביעילות ובמהירות מתוך שמירה קפדנית על שלמותו ותקינותו של הציוד שברשותכם. סוף סוף, חברת ההובלות שתוכלו לסמוך עליה.  ליצירת קשר כנסו לאתר זאוס הובלות ואריזה.

בשיתוף זאוס הובלות ואריזה

כדאי להכיר