"תמיד היית גיבור שלנו ועכשיו אתה גיבור לאומי": סמ״ר אוריה איימלק גושן הובא למנוחות

אוריה בן 21 מירושלים, היה לוחם בסיירת גבעתי • נפל בקרב בדרום רצועת עזה והותיר אחריו הורים, אח ואחות • הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בהר הרצל בירושלים

הלווייה של סמ״ר אוריה איימלק גושן ז״ל בהר הרצל

מאות בני משפחה, חברים, לוחמים ואזרחים ליוו היום (חמישי) את סמ״ר אוריה איימלק גושן, בן 21 מירושלים, בדרכו האחרונה. אוריה, לוחם סיירת גבעתי, שנפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה, הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בהר הרצל בירושלים. הוא הותיר אחריו הורים, אחות ואח.

הלוויה של סמ״ר אוריה איימלק גושן ז״ל בהר הרצל | יוני ריקנר

אביו של סמ״ר גושן ספד לו: ״זכינו לגדל ולגדול איתך 21 שנה. העם רוצה את השקט והאחווה, אחדות ושנדע לנצח את אלה שרוצים לנצח אותנו. אם נדע לוותר על האגו, השנאה והפילוג, אני חושב שאין כמו עם ישראל״.

הלווייתו של סמ״ר אוריה איימלק גושן ז"ל, צילום: אורן בן חקון

אמו ספדה לו בבכי קורע לב: ״בני האהוב, קשה לי. תודה על כל השמחה שהבאת לחיינו״. אחותו ספדה לו בדמעות: ״תמיד תהיה אחי הגדול. תמיד היית הכי אהוב, הכי חכם, הכי מבין, הכי מצחיק. לא היה דבר שלא יכולת לעשות. הרגיש שאתה הנפש התאומה של כל מי שפוגש אותך. אי אפשר היה שלא להתאהב בך. לעולם תחיה בתוכנו״.

הלווייתו של סמ״ר אוריה איימלק גושן ז"ל, צילום: אורן בן חקון

אחיו ספד לו בצער: ״אחי הבכור, אני אוהב אותך. תמיד תהיה איתי. דאגת תמיד לחייך כי אצלך זו דרך חיים. תמיד היית גיבור שלנו ועכשיו אתה גיבור לאומי, שליח של הקדוש ברוך הוא. נפלת על קידוש ה׳ ואנחנו יודעים שאתה בעולם הבא יחד עם שאר הרוגי מלכות בעולם שכולו טוב״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר