כפכפים מג'ינס ועגילים מהפרדס: 5 פריטים לפתוח איתם את הסופ"ש

טבע נאות וטרמינל X בשיתוף פעולה שלישי לנעליים שלא תרצי להוריד מהרגליים • מעצבת התכשיטים שלי דהרי בקולקציה שכולה אהבה ישראלית ועוד כמה פריטים שעושים שמח

קולקציית ג'אפה של שלי דהרי. צילום: יח"צ
אחרי שתי קולקציות מובילות של אתר האופנה TERMINAL X ומותג נעלי האופנה והנוחות הישראלי טבע נאות, כעת השניים משיקים קולקציית אביב חדשה. הכפכפים מעוצבים על טהרת בד ה'דנים', המציע מרקם נעים ונוח לעונת האביב. הקולקציה מציעה דגמי כפכפים פתוחים וכפכף אחד סגור, בצבעי ג'ינס בהיר וכהה, אבזמים משובצים בעלי נוכחות שיוצרים סוויץ' בעיצוב ואבזם מוזהב גדול במיוחד. הדגמים נמכרים בלעדית באתר TERMINAL X בטווח מחירים 499.9-549.9 שקלים.
טרמינל איקס קולאב טבע נאות. כפכפים סגורים. מחיר: 549 שקלים / צילום: דימה טליאנסקי מעצבת התכשיטים שלי דהרי משיקה קולקציה אביבית וישראלית במיוחד תחת הכותרת "קולקציית ג'אפה" בהשראת התפוזים. בין הפריטים המשלבים חרוזים וצ'ארמים בצבעוניות שנעה בין כתום, זהב וכחול אפשר למצוא עגילים, צמידים ושרשראות שמזכירים את חוף הים והפרדסים.
שלי דהרי, עגילי ג'אפה. מחיר: 210 שקלים / יח"צ אם כבר אביב ואלמנטים רכים במותג ההולנדי סקוץ אנד סודה מצאנו ג'ינס רחב וסופר רך ונעים. היום (שישי) המותג חוגג את הקיץ עם קוקטלים ומוזיקה וגם  15% הנחה ליום אחד בלבד בחנות בשנקין 64 בתל אביב.
ג'ינס סקוץ' אנד סודה. מחיר: 719.90 שקלים לפני הנחה / יח"צ  ברשת ההלבשה התחתונה "פמינה" עושים שימוש בטכנולוגיה חדשה של סריגה ללא תפר – סימלס קרושה. שיטה חדשנית זו מאפשרת סריגה של בד ג'קארד בשילובי פרחים ורשת, במשחקי צפיפות שונים ואלסטיות נעימה ורכה המחמיאה לקימורי גוף האישה בכל גזרה. הפריטים משתלבים בקלות בטרנד העולמי של שימוש בפרטי הלבשה תחתונה כחלק מהלוק היומיומי. בגדי הגוף והחזיות מאפשרות שילובים מעניינים מתחת לחולצה גברית או בלייזר.
פמינה. בגד גוף מחיר: 249.90 שקלים / יח"צ את נעלי העקב של המעצב ג'ימי צ'ו כולן מכירות, אבל אם נודה על האמת מדובר בפריט שאנחנו רק יכולות לחלום עליו. אם בכל זאת מתחשק לך אביזר של מעצב, תשמחי בטח לדעת כי יש ליין שלם של משקפי שמש המשלבים בין מתכות איכותיות וחרוזים שיוסיפו לוק יוקרתי לכל סגנון.
ג'ימי צ'ו קיץ 2024. מחיר: 1,469 שקלים / יח"צטעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר