בדקנו סדרת טיפוח עם ארס דבורים - ואלו התוצאות

חדש על המדף | צילום: גטי אימג'ס

מכשיר סודה חדש, בושם של מלי לוי, גלידת אוראו ללא גלוטן ועוד • מוצרים חדשים יוצאים לשוק מדי יום, ואנחנו בודקים את המעניינים שבהם ומספרים לכם מה חשבנו עליהם • מדור חדש על המדף

מוציאים את הגלוטן
הצליאקים והרגישים לגלוטן ישמחו לשמוע על ההברקה החדשה של רשת הגלידות וניליה: הרשת השיקה גלידת "אוראו" עם שברי עוגיות ללא גלוטן. עוגיות "אוראו" נטולות גלוטן משווקות אך ורק בארה"ב, ורשת וניליה הביאה אותן במיוחד לארץ. ניסינו את הגלידה ומצאנו שהיא טעימה מאוד. בתור אוהבי וניל עוגיות, אהבנו את השילוב בין הטעמים. היא מתוקה בעיקר בזכות העוגיות, שכמותן בגלידה מספקת, אולם לא מדובר במתיקות משתלטת, ולא הבחנו בהבדל בטעם בינה לבין גלידה רגילה.
מחיר: 18 שקלים למנה

גלידה וניליה אוראו ללא גלוטן, צילום: שירן חי כהן

קליל וכיפי
VICHY מרחיבים את סדרת מוצרי ההגנה מהשמש קפיטל סוליי ומחדשים בתחליב הגנה, UV- AGE DAILY, שכולל 50SPF ונועד לטפח את הפנים תוך כדי הגנה מקרני UVA ו-UVB, כשהוא משלב פפטידים, ניאצנמיד ועוד. לדברי החברה הוא כולל פטנט ייחודי לגימור שקוף שאינו שומני ולמרקם קליל. בבדיקה מצאנו שאכן מדובר בנוזל קליל ביותר שאינו משאיר סימן לבן על הפנים ונספג במהירות, נעים למריחה וגם מעט פחות שומני מתחליבים אחרים ומתמקם היטב מתחת לאיפור, בעיקר הודות לדלילות המרקם שלו.
מחיר: 129 שקלים ל-40 מ"ל

תחליב הגנה וישי, צילום: יח"צ חו"ל

אמנות רטרו
סודהסטרים משיקה בישראל דור חדש של מכשירים להכנת סודה בבית, ביניהם מכשיר ה-ART במראה הרטרו עם ידית הגזה מעוצבת, שמגיע בארבעה צבעים (אדום, כחול, שחור ולבן) ואף זכה בפרסי עיצוב גלובליים. המכשיר כולל פטנט רשום של החברה שמאפשר חיבור מהיר של מיכל הגז ללא צורך בהברגה. הנסיינים וילדיהם אהבו מאוד את המראה המעוצב והנקי, את טעמם של המים המוגזים ובייחוד את קלות השימוש במכונה, אולם הוסיפו שחלק מהגזים מתאדה מהשתייה כבר כיום-יומיים לאחר המזיגה מהמכונה לבקבוק סגור.
מחיר: 399 שקלים, ניתן להשיג עד 20 ביוני גם בפופ-אפ סודהסטרים בחנות סטורי, דיזנגוף ת"א

מכשיר ארט של סודהסטרים, צילום: סודהסטרים

מריחים תבלינים
השחקנית והדוגמנית מלי לוי משיקה בושם חדש לאחר שנתיים שבהם עבדה על פיתוחו, No1, מבית MA LIL EVI, והוא הראשון בסדרת בשמים שעל הרכבתם היא עובדת בימים אלה. תווי הבושם העליונים כוללים עלי דפנה ותאנה המתאפיינים בריחות מעט חריפים, תווי הלב הם ברגמוט הדרי ותווי הבסיס הם מאסק וארז. הניחוח עצמו חזק, חריף ונועז בריח קינמוני-מאסקי, עם ריח ייחודי, שונה ומתובל, ויתאים לאוהבי ריחות עזים. הוא נשאר עלינו כשש-שבע שעות.
מחיר: 339 ל-50 מ"ל, להשיג ברשת חנויות סטורי ובאתר

בושם של מלי לוי, צילום: שי פרנקו

משחררים לחץ
מותג הטיפוח הקוריאני SO.KO משיק סדרת מוצרים חדשה בשם WELLBEING, המיועדת לסיוע בהירגעות והפחתת לחצים. היא כוללת מסכת שינה כבדה לעיניים, מסכת ג'ל לעיניים להרגעה ומברשת ייעודית לעיסוי הקרקפת. המארז יפה ושמח, ומסכת הג'ל הרשימה אותנו יותר מהשאר - הרגשנו שהיא סייעה לנו להתרענן אחרי ששהתה במקרר, אם כי לא ראינו שינוי משמעותי בשקיות שמתחת לעיניים. לעומת זאת, לא הצלחנו לישון עם הכובד של מסיכת השינה שגם השתחררה מהקשירה שלה רוב הזמן, והמברשת לקרקפת נחמדה בעיקר כגימיק, אבל לא יוצרת תחושה שונה מאוד ממברשת רגילה.
מחיר: 29-49 שקלים, להשיג בסופר-פארם

מארז של מותג סו.קו, צילום: יח"צ

להדק ולמתוח
מוצרים חדשים מתווספים לסדרת האנטי-אייג'ינג של ליראק פריז, LIFT INTEGRAL, שלדברי החברה יוצרים אפקט של מתיחת פנים והזרקה, מהדקת אזורים נפולים וממלאת אזורים חלולים על ידי הפעלת סינתזת הקולגן ב-3 שכבות העור. בדקנו את מסיכת היופי למיצוק העור וג'ל-קרם למיצוק והחלקת הצוואר. כבר למחרת השימוש במסיכת היופי העור היה נראה זוהר, קורן ומלא נפח. לעומת זאת, ג'ל המיצוק לצוואר לא יצר אצלנו שינוי באזור המבוקש, ולא ראינו החלקה, טשטוש קמטים או מיצוק.
מחיר: מסיכת יופי – 249 שקלים ל-75 מ"ל, קרם-ג'ל לצוואר – 325 שקלים ל-40 מ"ל, להשיג באתר ליראק

מסכת יופי וקרם-ג'ל לפנים של ליראק, צילום: אסף לוי

על הדבש ועל הארס
מוצרי האנטי-אייג'ינג של חברת Bmanuka מבטיחים תוצאות נראות לעין תוך 30 יום בלבד. המייחד אותם הוא שהם מכילים גם דבש מנוקה, שנחשב לאיכותי ביותר, וארס הדבורה - שמכיל אינספור מרכיבים טובים ומעודד הפרשת הורמונים חיוניים, כך על פי התווית. ניסינו את קרם היום במשך 30 יום, וגילינו שדווקא התוצאות המיידיות מרשימות הרבה יותר מאלה המובטחות - הקרם מפחית אדמומיות בעור באופן ניכר. מעבר לזה, לא חזינו בתוצאות אחרות נראות לעין כמו מילוי קמטים, ואף שתווית הקרם מייעדת אותו לשימוש יום דווקא, הוא אינו נספג בקלות ואף משאיר אחריו שכבה מורגשת לאורך זמן. כמו כן, הקרם אינו מכיל הגנה מפני נזקי השמש.

שני מוצרים נוספים שניסינו מהסדרה הם קרם הזנה ללילה וסרום לפנים, ומצאנו אותם מספקים בהרבה. קרם ההזנה ללילה נספג באופן משביע רצון, ומעניק אפקט מתיחה קל לעור כמעט באופן מיידי. הסרום נספג באופן מושלם ומעניק לעור מראה זוהר ונקי שמחזיק לאורך זמן.
מחיר: קרם לילה - 389 שקלים, קרם יום - 299 שקלים, סרום - 359 שקלים

סדרת טיפוח בי מנוקה, צילום: יח"צ

קיץ שמח וצבעוני
קולקציית הלקים של essie, שקרויה Hand Made With Love, מציגה 4 גוונים קיציים וחדשים, בהמלצה למריחת שתי שכבות למראה אטום ששורד זמן ארוך יותר. הגוונים צבעוניים ועליזים: וורוד-פוקסיה, אדום-כתום, כתום וירוק. המריחה קלה ונוחה עם ראש מברשת דק, הצבעים מלאי חיים, הלק מתייבש יחסית מהר והצבע שורד כיום-יומיים יותר מלקים של חברות דומות. 
מחיר: 42 שקלים ליחידה

לקים של אסי, צילום: יח"צ חו"ל

מתנה עם ערך מוסף
רשת ללין משיקה קולקציית מתנות עם הסופר יובל אברמוביץ', שכוללת מהדורה חד פעמית של "הסיפור שלי- הסיפור שאף אחד עוד לא כתב" לצד מארזים מעוצבים עם שלל פריטים, כמו דיפיוזר, נר אווירה, קרם גוף, סבון פילינג ועוד - כולם בריחות מיוחדים ורעננים. בין המארזים תמצאו את מארז ויולט אמבר, הכולל קופסה מעוצבת, קרם גוף, סבון פילינג, קרם ידיים וספוג פרח קטן, מארז פאוני גרדניה הכולל תיק רחצה, קצף אמבט, קרם גוף וסבון פנים במרקם קטיפתי, מארז פרוזן פר הכולל תיק קוסמטיקה, קרם ידיים, מי גוף, קצף אמבט וספוג במבוק ועוד. רעיון נהדר למתנה לאהובים - שכוללת גם ערך מוסף מלבד מוצרי טיפוח ריחניים.
מחיר: החל מ-69.90 שקלים

מארז ללין עם ספר, צילום: עידן מלכה

 

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר