מעיין אדם: "כולנו סקרנים" / אינסטגרם

"לא מגיעה לי טבעת?": מעיין אדם שאלה את בן זוגה מתי יציע לה נישואים - זו תשובתו

בניסיון לסייע לבן זוגה במרוץ לראש עיריית תל אביב, פתחה אמש מעיין אדם בסשן שאלות ותשובות עם עוקביה • בין הקושיות שהופנו אליו בנושאים הקשורים לניהול העיר היו גם לא מעט כאלה שניסו לחטט בחייהם האישיים של הזוג. אז מתי הוא מתכוון להציע לה נישואים?

פחות מחודש לפני הבחירות המקומיות, מעיין אדם ערכה אמש (שני) סדרת שאלות ותשובות עם מאות אלפי הגולשים הנחשפים אחרי תכניה באינסטגרם, כשהפעם המטרה הייתה לנסות ולקדם את בן זוגה ואבי בתה הבכורה תבור ח"כ לשעבר יובל צלנר בהתמודדותו לראשות עיריית תל אביב. למרות הכוונה ליצר שיח פתוח בנושאים הקשורים לניהול העיר הגדולה, לא מעט מהגולשים ראו בסשן הזדמנות שיש לנצל על מנת לדחוק בצלנר להציע לאדם נישואים ולחטט במערכת היחסים הרומנטית בין השניים.   

כבר בתחילת הסשן, נראה שהגולשים לא בזבזו זמן וחתרו מיד לקבלת תשובה על שאלת השאלות. "מאמי, השאלה הראשונה, האחרונה, ושמונים אחוז מהשאלות בעצם גם: 'מתי אתה מתכוון להציע נישואים?' אנחנו כולנו סקרנים, נכון תבורי?", שאלה אדם. "עכשיו?", ענה צלנר. "מה פתאום, אני עם ציפורניים לא מסודרות!", השיבה אדם בזמן שזה נשק ללחייה. "בואי נסגור ככה. ביום הראשון שאני אשב על הכיסא בתפקיד ראש העיר", הציע. "זה לא פייר!", הזדעקה מעיין. "נשמה, ילדתי לך ילדה, עוד לא השתקמה לי רצפת האגן ועוד פעם... לא מגיעה לי טבעת קטנה?! יהלום קטן?", התרעמה. "שלושים ימים, זה הכל", הבהיר צלנר. "תבור, אנחנו מסכימות להסכם הזה?", שאלה אדם את בתה הבכורה. "תגידי לא. היא לא מסכימה", סיכמה האם האוהבת. על רקע הסרטון כתבה אדם "תעשו אותו ראש העיר, בבקשה", והוסיפה אימוג'י של טבעת יהלום.

עוד שאלה שסקרנה את הגולשים עסקה בדרך שבה הכירו השניים. על השאלה הזו ביקשה אדם לענות בעצמה. "אני הייתי הדוברת של שאול מופז, הוא היה השטן מבחינתי", נזכרה. "הוא היה אז חבר כנסת מקדימה והוא רצה לחטוף ממופז את המפלגה. ואני, מה לא עשיתי. הקלטתי אותו בסתר, ושלחתי לעיתונאים ופשוט ניסיתי הכל להרוס אותו. היינו נשואים שנינו, לא היה רומן. שנאה כן הייתה בשפע. מאז אלוהים הפגיש אותנו 700 פעמים ועד שחברה (ששידכה ביניהם; י"ד) עשתה שם...", הסבירה אדם. "בסוף זה נגמר באהבה", הוסיף צלנר.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎maayan adam מעיין אדם‎‏ (@‏‎maayanadam‎‏)‎‏

ולשאלה איך מייצרים הפרדה בין בית לקריירה השיבה מעיין: "אין את זה אצלנו. אצלנו הבית והקריירה הם אחד. אנחנו כל היום מעדכנים ומתייעצים אחד עם השנייה. משתפים, מגיעים הביתה עצבנים או בהיי וחיים את זה ונראה לי שזה גם מה שמחבר בינינו", העריכה.

למרות שהסשן תובל בלא מעט הומור וציניות, צלנר הביע הערכה גדולה לקיום של אדם בחייו כשנשאל איך זה מרגיש לזכות בה. "זאת הייתה הזכייה הכי גדולה", אמר על האישה שלצדו. "שהביאה ביחד עם עמית (בתו הבכורה מנישואיו הקודמים לדפנה שחר; י"ד) , את הזכיות הכי גדולות שלי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו