מלכת היופי במיל' מחפשת זוגיות: "שלוש, ארבע פגישות וחתונה"

מור ממן חידשה את הקשר עם עוקביה וסיפרה על כוונתה לערוך הליך מזורז ומקוצר של היכרות עם הגבר אותו תבחר להיות בעלה • "היום אני חדה במקסימום!", הצהירה

מור ממן. צילום: טל עבודי

מור ממן ערכה אמש (מוצ"ש) סשן של שאלות ותשובות עם הגולשים שנחשפים אחר תכניה באינסטגרם שבמהלכו ענתה לשאלות בנוגע להתחזקותה הרוחנית בשנים האחרונות, שנראה שתוספת תאוצה במיוחד בשבועות האחרונים לאור הכרזתה בחודש הקודם בפוסט באינסטגרם על כוונתה לקחת על עצמה הקפדה על לבוש צנוע. בנוסף נדרשה לשאלה בנוגע לסתירה כביכול בין אמונתה לצורך באינטימיות פיזית בזוגיות עתידית שתהיה לה. איך בחרה להשיב על כך? 

"את שומרת נגיעה, נכון? איך תעשי עם הזוגיות שתהיה לך?", אתגרו את ממן. "נכון, אני שומרת נגיעה! ולגבי הזוגיות שלי – היום אני חדה מקסימום! יודעת על מה להסתכל, מה אמת ומה לא. מה חשוב ומה לא חשוב! ולכן שלוש ארבע פגישות ואם זה זה אז חתונה בקדושה ובטהרה!", השיבה.

צילום מסך אינסטגרם

התשובה של ממן הובילה באופן טבעי לשאלה נוספת ברוח הזו שביקשה לברר מה הכי חשוב לה בזיווג שלה. "ככל שאני משתנה, אז הבחירות שלי משתנות", ציינה לפני שפרטה. "יש לו אהבת ישראל, הוא אוהב את כולם והוא מלא רחמים וטוב לכולם! הוא בעל מידות טובות, טובות, טובות! הוא קובע לעיתים לתורה והוא אוהב את השם והולך בדרכו. הוא גבר חרוץ, גבר של פעם! עם ערכים וכבוד לאישה! הוא חכם, מוצלח, נאמן ואמין. יש לו את הלב הכי ענק ורחב בעולם! הוא החבר הכי טוב שלי, מגשים החלומות שלי והבית שלי. הוא אוהב את הילדים שלי כאילו הם שלו. הוא גבר שלו ונעים". בסיום הוסיפה: "ואני מאמינה באמונה שלמה שאני אמצא אותו!".

ממן שהחלה לאחרונה להקפיד על לבוש צנוע, התבקשה על ידי הגולשות לספר את דעתה על אלה שבוחרות אחרת. "מה את חושבת על נשים נשואות שהולכות חצי עירומות ועוד מצלמות את זה?", נשאלה. "לא חושבת עליהן כלום. חושבת רק על עצמי מול השם יתברך", ענתה.

צילום מסך אינסטגרם

נזכיר כי רק בחודש מרץ האחרון בסדרת סטוריז שהעלתה ממן היא ציינה כי היא עדיין לא בשלה לקחת על עצמה את הצניעות שהייתה רוצה לקחת. "לא אדבר איתכן על צניעות וכדומה, כי אני עדיין לא במקום הזה", כתבה אז. "אבל הדבר שהכי חשוב בתשובה אלה מידות מבפנים, כי הכל מתחיל מבפנים לבחוץ וזה היופי האמיתי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר