מעיין אדם מגיבה לסערה: "לא באתי לעשות כסף על הגב שלכן"

התמונות חשפו כי התכשיטים שאדם מוכרת במאות שקלים נראים זהים לחלוטין לתכשיטים שנמכרים ברשת בעשרות שקלים בודדות • האם אכן זה המצב? מעיין אדם מגיבה באינסטגרם שלה, ומבקשת מהלקוחות להאמין לה

מעיין אדם, צילום: אריק סולטן

תמונות שנחשפו ב"ישראל היום" עוררו עניין רב בקרב הגולשים. בתמונות אי אפשר לפספס את הדמיון המובהק בין התכשיטים במותג החדש של מעיין אדם, "מאדאם", לבין תכשיטים דומים ברשתות אחרות במחירים מוזלים יותר בפער משמעותי.

• למבצעים הכי שווים באופנה כנסו לכאן

צילום: אינסטגרם

בסרטון שהעלתה אדם היום (שני) בחשבון האינסטגרם שלה היא אמרה את הדברים הבאים: "אני מאוד בצער שהצליחו לגרום לאנשים להאמין שמה שרואים ב'עלי אקספרס' אלו התכשיטים של מאדאם".

"אני מתביישת בכלל שמישהו חושב ככה או מאמין שאני מסוגלת לקנות בכמה שקלים ולמכור. זה לא אותו התכשיט גם אם זה נראה בדיוק אותו הדבר", אמרה בלהט. "גם את ג'וצי יש ב'עלי אקספרס' אחד לאחד, עד רמת הרוכסן, אבל אף אחד לא חושב שג'וצ'י קנו בשני שקלים ומוכרים בשני מיליון".

"מאדאם זה תכשיטים איכותיים, שעברו בקרת איכות וציפוי מחדש. עברתי תכשיט תכשיט, איפה בדיוק שהיה צריך להחליף. עזבו את האריזה היוקרתית והשליחות מהיום למחר ואת האחריות לשנה. אני אתן אחריות לשנה על הזבל באתרים הסינים? לא באתי לעשות כסף על הגב שלכן. אתן מכירות אותי, ואתן צריכות לסמוך עלי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר