מגזין האופנה האמריקני "Fashion Gone Rouge" מפרסם בימים אלה הפקת אופנה מיוחדת ומרהיבה שמככבת בה הזמרת והמוסיקאית נגה ארז, הפקה שעושה חשק להתעטף במעיל צמרירי גדול במזג אוויר חורפי.
View this post on Instagram
בצילומים שנערכו בניו יורק, ארז מופיעה באאוטפיטים של מעצבי העל סטלה מקרטני, מארק ג'ייקובס ומותג HIGHLIGHT STUDIO. ההפקה שייכת לצוות ישראלי שכלל את הצלם שי פרנקו, הסטייליסט תומר אלמוזנינו ועיצוב שיער ואיפור של רוזה שוורצמן.
לנגה ארז יש סגנון לבוש מאוד ייחודי, שכבר הפך לסימן ההיכר שלה, עם חליפות גבריות בגזרות אוברסייז שמורכבות ממכנסי סיגר בשילוב חולצת גולף, חולצה מכופתרת ושיער אסוף בגולגול בשילוב פוני.
View this post on Instagram
מידי פעם היא גם מופיעה במכנסי ברמודה בשילוב נעלי פלטפורמה גסות בשילוב ז'קט תואם. גם בהפקה הנוכחית סגנון הלבוש הייחודי שלה בה לידי ביטוי, כשהיא לבושה בחליפת צמר בגוון קאמל בגזרת אוברסייז של מארק ג'ייקובס, בשילוב סוודר בגוון כתום טרנדי. אהבנו את תוספת הכובע הצמרי התואם ואת נעלי הפלטפורמה הלבנים שהשלימו את המראה.
בתמונה נוספת, ארז צולמה צועדת בנונשלנטיות במעבר חציה בחליפה דמוי מעיל, גם היא של המעצב מארק ג'ייקובס, והפעם בצבע ירוק טורקיז.
ארז, שמאוד מחוברת לחליפות, לבשה חליפת פסים מחויטת בגזרה גברית של סטלה מקרטני בגווני שחור ואפור בשילוב מכנסים רחבים וחולצה מכופתרת מתחת.
View this post on Instagram
אם חיפשנו מראה מואר ומרשים לא פחות, זה היה כשהיא הצטלמה ברכבת התחתית, כשהיא לבושה בחליפת ברמודה משובצת שלושה חלקים בשילוב גרביונים לבנים ונעלי פלטפורמה לבנות של מותג HIGHLIGHT STUDIO.
"זו הייתה הפקה מאוד ספונטנית", משתף הסטייליסט תומר אלמוזנינו, שאחראי על הסטיילינג של ארז. "לפני כחודשיים היינו במקרה כל אחד בחופשה פרטית בניו יורק, והחלטנו להרים את הפקת האופנה".
View this post on Instagram
על הסטיילינג הייחודי של ארז, שהפך לסימן ההיכר שלה הוא אומר כי "לפני כשנה עשיתי סטיילינג לנגה להפקה מסוימת, היה חיבור טוב ומאז אני מלווה אותה. סגנון האוברסייז והחליפות הגבריות הפכו בהחלט לסימן ההיכר שלה, וזה מוכיח שלא צריך בהכרח בגדים צמודים כדי להציג סטייל אופנתי. יש אינספור אפשרויות, ועם נגה זה לעוף כל פעם מחדש עם פרשנויות שונות".
על ההפקה הספציפית שצולמה הוא אומר כי "אלו סמפלים שהוצגו בתצוגות אופנה, וכשנתנו לנו את האפשרות להשתמש בהם ממש התרגשנו ועפנו על ההפקה".
הצלם שי פרנקו מוסיף כי "מאחר שלא היינו מחויבים לאף מגזין או תכתיבי הפקה מראש, אז יכולנו גם לקבוע מה שרצינו והכל זרם נפלא. הסתובבנו בדאון טאון ובכל מיני רחובות במנהטן, ותוך כדי מצאנו לוקיישן שהתאים וצילמנו. זו הייתה חוויה מאוד משוחררת ולכן גם התוצאות מאוד יפות".
View this post on Instagram
בתום הצילומים, פרנקו הציע את ההפקה למספר מגזינים. "קיבלנו תשובות מכמה מגזינים שרצו את ההפקה, ובחרנו במגזין האמריקני כי מדובר במגזין מכובד שמתמקד בצד הוויזואלי של האופנה, ובסגנונות לבוש של סלבריטאים. הם גם סיפרו קצת על נגה, וזה הכי התאים מכל הבחינות".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו