מרגש: צפו בוין דיזל מוביל את בתו של פול ווקר בחתונה

מדו ווקר, בתו של השחקן פול ווקר שנהרג בתאונת דרכים, התחתנה, ומי שליווה אותה היה לא אחר מחברו הטוב של אביה מהסדרה • היא נראתה כמו נסיכה בשמלת כלה של ז'בנשי

מדו ווקר והחבר הכי טוב של אביה, צילום: מתוך האינסטגרם

הדוגמנית והשחקנית מדו ווקר, בתו של השחקן פול ווקר המנוח שנהרג בתאונת דרכים כשהוא בן 40 בלבד, התחתנה בתחילת החודש עם בן זוגה השחקן לואיס ת'ורנטון אלאן בחתונה אינטימית ומיוחדת בדומיניקה הרפובליקנית.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Meadow Walker (@meadowwalker)

אמש (שבת) השחקנית שיתפה לראשונה תמונות וסרטון מהאירוע המדובר בעמוד האינסטגרם שלה, שם רואים את שמלת הכלה שלה.

האירוע היה קטן, קסום ואינטימי על רקע הים. היה אורח אחד מוכר שהגיע על מנת ללוות את הכלה - השחקן וין דיזל, כוכב הסרט "מהיר ועצבני", שבו השתתף במשך שנים עם אביה, פול ווקר. ידוע כי השניים היו חברים הכי טובים, וכעת אנו מבינים עד כמה הקשר היה קרוב, כשווקר בחרה בו שילווה אותה ל"חופה".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Meadow Walker (@meadowwalker)

ווקר לבשה שמלת כלה חלקה מבד משי נשפך של ז'יבנשי, שעוצבה לה במיוחד על ידי חברה הטוב מת'יו וויליאמס, המעצב הראשי של בית האופנה הנחשב.

"רציתי לתת לאישיות שלה לזרוח עם שמלת כלה פשוטה ומודרנית ביותר. השמלה עוצבה מבד משי יוקרתי בגזרת שעון חול טהור למבנה גופה הגבעולי. שמרנו על המראה המינימליסטי. ההינומה הייתה כל כך עדינה ושקפקפה, שהיא כאילו בקושי הייתה שם", אמר מעצב האופנה וויליאמס למגזין אופישיאל USA.

המראה המדובר של ווקר החמיא לה במיוחד, ובשילוב מראה השיער הקצר שעוצב במראה נקי ורטוב, ווקר נראתה כמו דוגמנית הצועדת על המסלול בשמלת משי שיקית ואלגנטית. אהבנו מאוד את המינימליסטיות ואת הנשיות המתוחכמת שהוצגו במראה.

מסיבת החתונה עם כל החברים והמשפחה התקיימה זמן קצר לאחר מכן בניו יורק. לכבוד אירוע זה, ווקר לבשה שמלת כלה קלילה יותר של אותו המותג, בגזרת מיני עם רצועות דקות ומנצנצות ומחשוף מרובע.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Meadow Walker (@meadowwalker)

הדוגמנית נבחרה בחודש ינואר 2021 כפרזנטורית של בית האופנה הנחשב פראונזה סקולר, ומאז הספיקה לדגמן בקמפיינים נוספים. היא מיוצגת בסוכנות הדוגמנות DNA, שם מיוצגות גם נעמי קמפבל, לינדה אוונג'ליסטה, אדואה אבואה, מיקה ארגנרז, אימאן חמאם, אמילי רטאייקאוסקי וקאיה גרבר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר