האקסית של ציפי רומנו עיצבה את השמלה של הכלה

משש ורומנו | צילום: ערן בארי

תודו שבסיפור כזה לא נתקלים כל יום • רימה רומנו עיצבה את שמלת הכלה של נועה משש, האישה של ציפי רומנו • עכשיו היא מספרת למה עשתה זאת

אשת העסקים ויחסי הציבור ציפי רומנו וארוסתה נועה משש עמדו בחמישי האחרון תחת החופה בסנטרל מתחם האירועים החדש שנפתח בפתח תקווה, לצד 350 אורחים נרגשים.

הפתעה גדולה ומרגשת נרשמה בחופה כשאת הזוג בירך הרב אברהם מרדכי גוטליב, אדמו"ר קהילת אשלג, קהילת יערים, ומורה של ציפי ללימודי הקבלה. הרב האורתודוקסי ריגש את הנוכחים.

מפתח גבוה ברגל. השמלה הראשונה, ערן בארי

האירוע נערך בקונספט צרפתי קלאסי, כשעל ההפקה הייתה אחראית מפיקת האלפיון סינגה מחברת Fine by Singa. הרבה גבות הורמו שהתגלה כי מי שאחראית על שתי שמלות הכלה של משש היא לא אחרת מאשר רימה רומנו, האקסית המיתולוגית ואם ילדיה של ציפי.

"מהרגע הראשון שנועה נכנסה למסגרת המשפחתית שלנו היא משפחה בשבילי", מספרת רימה רומנו קוגן. "אני אעשה הכל עבור מי שקם עם הילדים שלי בבוקר ונמצא שם בשבילם".

ציפי רומנו לבשה חליפה שחורה בעיצוב סאן לורן ועל האיפור הופקדה שיר לוגסי ואת השיער עיצב לידור חדידה.

שמלה שניה נהדרת, ערן בארי

שתי השמלות עשויות מבד סאטן איטלקי בגוון שנהב. השמלה הראשונה היא שמלת קולר עם גולף גבוה ואלמנט של קפלים בקו המותן. הגב חשוף והחלק התחתון נשפך. "השמלה הותאמה למבנה שלה האישי", אומרת רומנו קוגן. "לנועה יש צוואר ארוך, ולכן השתמשתי בצווארון גולף. הגב שלה ארוך ויפה ומזמין חשיפה, גם הרגליים הארוכות אפשרו מפתח גבוה ברגל".

השמלה השנייה היא שמלת בייסיק במראה לאנז'רי עם גב עמוק פתוח, כשהאלמנט המרכזי הוא מפתח מתחת לחזה.

רימה והבן המשותף בחתונה, ערן בארי

"מה שמאפיין אותי כמעצבת הוא לזהות את הצרכים של הלקוחה שלי", מוסיפה רומנו קוגן. במקרה הזה, הכלה לא לובשת שמלות בדרך כלל, ולכן הלכתי על שמלות במראה מינימליסטי שמדגישות קו נשי, אבל לא נשי מידי. ללוק הוספנו עגילי פנינה של דיור, שעון קרטיה וינטג' ונעליים מינימליסטיות בצבע שחור".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר