ברנדון קורף ומעיין בדש. צילום: אור גפן

בבגד גוף צמוד במיוחד: ברנדון קורף והחברה החדשה הפגינו זוגיות בהופעה של "גאנז אנד רוזס"

כל סלבס ארצנו הגיעו להופעת הרוק של הלהקה האגדית בפארק הירקון • הזוג חדש נראה פחות קשור לאירוע • זהירות, ביקורת אופנה לפניכם

הלהקה האגדית "גאנז אנד רוזס" הופיעה הערב (שני) בפעם הרביעית בישראל, מול כ-60 אלף איש. בין המעריצים שהגיעו למתחם ה-VIP בהפקת לייב ניישן ונהנו מקולינריה משובחת של קייטרינג פלפל אפשר היה לראות את ברנדון קורף ובת הזוג החדשה, מעיין בדש.

קורף כנראה הרגיש שמזג האוויר נעים במיוחד כשהחליט ללבוש סווטשירט אפור ורחב, בעוד בת הזוג בחרה בבגד גוף צמוד מאוד בצבע שחור וחצאית מיני קצרצרה בצבע לבן. את המראה היא השלימה בנעלי עקב ותיק קטן. שניהם נראו כאילו התבלבלו באירוע והלבוש פחות מתאים להופעת רוק בפארק הירקון.

ברנדון קורף ומעיין בדש // צילום: אור גפן

מי שלקחה את הלוק הרוקיסטי עד הסוף היא מירי בוהדנה, שאמנם בחרה בחולצה של להקת "הרולינג סטונס", אבל הטישירט בוויב הנכון עם מכנסיים דמוי עור בצבע שחור מבריק ונעליים גבוהות בלוק צבאי. ככה הולכים להופעה ונראים נהדר.

מירי בוהדנה // צילום: אור גפן

גם יוצאת הריאליטי ליהיא גרינר בחרה בסגנון רוקיסטי עם מכנסי ג'ינס צמודים, טישרט קרופ באיור מעולמות הרוק והבונוס – כפכפים שטוחים נוחים ונכונים מאוד לאירוע ולעונה. אחרי הכל, באים ליהנות ולרקוד בחום של תל אביב.

ליהיא גרינר // צילום: אור גפן

עוד רוקיסטית מצטיינת היא שירז טל בגופייה בעלת הדפס גולגולת, ג'ינס בצבע שחור וסניקרס לבנות ונוחות.

שירז טל // צילום: אור גפן

שלי גפני החליטה להקליל לכבוד ההופעה ובחרה לעשות תסרוקת של קוקיות. פחות מחמיא, פחות מתאים ועדיף להשאיר לפורים. עם החולצה האדומה היא נראתה כמו הארלי קווין.

שלי גפני // צילום: אור גפן

אבי נוסבאום בחר בחולצת הוואי שהיא אחד הטרנדים החזקים של הקיץ, אבל פחות מתאימים להופעה. כמוהו, גם הקומיקאי אלי פיניש החליט על סתלבט בקיבוץ בחולצת פלנל משובצת ומכנסיים קצרים.

אבי נוסבאום // צילום: אור גפן

אלי פיניש // צילום: אור גפן

אבל את הציון הנמוך ביותר אנחנו נותנים לעומר חזן, שמגיע לו כל הכבוד על האומץ לבחור בחולצת תחרה עם שרוול ארוך באמצע הקיץ, אבל נראה כאילו מדובר באירוע חתונה ופחות בהופעת רוק. לפי מה ששמענו, היה חם מאד הלילה בפארק הירקון.

עומר חזן // צילום: אור גפן

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו