כוכבת "פריפריה אימפריה" התחתנה, וזה היה מוגזם בדיוק כמו שאתם מדמיינים

כמה נחמד כשהאמא אחראית על שמלות הכלה, הגיס על השיער והאחות הגדולה על האיפור • קים מנשרוב מהסדרה האהובה התחתנה, והתוצאה לפניכם

"מעושרות" של הדרום. "פריפריה אימפריה", צילום: עומרי אליהו לוי, yes

קים מנשרוב, כוכבת "פריפריה אימפריה", התחתנה עם בחיר ליבה בסוף השבוע האחרון, בחתונה מוגזמת כמו שהיא אוהבת.

אחותה סינדי הייתה אחראית על האיפור, גיסה אלירן על השיער, והאמא דליה על שלוש השמלות שהכלה החליפה באותו הערב.

אפשר לסמוך על המשפחה הזו שתספק לנו לוקים לא קונבנציונליים שיצליחו להפתיע בכל פעם מחדש, ואם יש חתונה - זו בכלל סיבה למסיבה. אנחנו כבר רגילים לסגנון הדרמטי הגלאמי שנראה לא מכאן, אבל הפעם הם הגזימו ממש.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by סינדי דזן SINDY DAZAN (@sindy_dazan)

השמלה הראשונה של הכלה קים היא שמלה בגזרת בת ים. חלק עליון בגזרת מחוך סטרפלס ללא כתפיות בדגש על המותניים, וחלק תחתון שמתחיל צמוד ונפתח מעל הברך.

השמלה תפורה מבדי תחרה ושיפון, ובעלת שובל ארוך. נוסף על כך, קים לובשת כפפות מבד שיפון. השמלה מחמיאה לגזרתה של קים, ומשדרת מצד אחד קלאסיות, אך יש בה מורכבויות מבחינת תפירה, שילובי בדים וגזרה, מה שנותן לה וייב של הוט קוטור.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by סינדי דזן SINDY DAZAN (@sindy_dazan)

השמלה השנייה מורכבת משני חלקים – מחוך סטרפלס בשילוב צבעים של לבן וניוד שמייצר תחושה של שקיפות וחשיפה, וחצאית מעטפת מבד משי עם אבזם דומיננטי ושסע עמוק. השמלה הזו משדרת אווירה לטינית, ויש בה תעוזה מצד אחד וקלילות מצד שני, מה שיכול להפוך אותה לרב מכר.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by סינדי דזן SINDY DAZAN (@sindy_dazan)

השמלה השלישית היא שמלת מיני שמתאימה לשלב הריקודים וגם נראית כמו שמלה שיכולה להופיע בגמר של רוקדים עם כוכבים. מדובר בשמלת סטרפלס עם בסיס בצבע ניוד שעליו רקומות אבנים מנצנצות. החלק העליון בגזרת קאפים של חזייה עם אלמנט קאט אאוט במרכז החזה. מכל השמלות, זו השמלה הכי עדכנית שמתכתבת עם טרנדים שחזקים היום בעולם האופנה, ואין לנו ספק שנראה ורסיות שונות שלה מככבות בחתונות.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by סינדי דזן SINDY DAZAN (@sindy_dazan)

מי שהגיעה לגנוב את ההצגה משאר האורחות היא ללא ספק האחות סינדי, שלבשה שמלת מקסי שחורה בעלת מחשוף שמגיע עד החגורה, שרוולים ארוכים עם כתפיים מודגשות, שסע אימתני שחושף גרביון תחרה וחגורת עור עם אבזם גדול. האמת? ביונסה פינת קים קארדשיאן, לגמרי הצליח לה.

בעלה של סינדי, אלירן, הגיע צנוע יחסית לאחיות בחליפת שני חלקים שחורה שכוללת ז'קט בעל כפתרה כפולה, מכנסי סקיני, חולצה מכופתרת לבנה, פפיון גדול ונעליים ממותגות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר