ניקול בראון ואו.ג'יי סימפסון. צילום: AP

"הייתה בטוחה שהוא יפגע בה": חודש אחרי מותו של או.ג'יי סימפסון משפחתה של ניקול שוברת שתיקה

בחודש הבא יציינו 30 שנה לרצח שזעזע את ארצות הברית והעולם כולו • לקראת סרט חדש שיתמקד בחייה של ניקול בראון סימפסון אחיותיה מדברות: "החיים שלה נלקחו ממנה ועכשיו הרוצח שלה סוף סוף איננו"

לקראת יום השנה ה-30 לרציחתה של ניקול בראון סימפסון, אחיותיה דניס בראון, דומיניק בראון וטניה בראון התייחסו לראשונה למותו של בעלה לשעבר, כוכב הפוטבול, או.ג'יי סימפסון, שזוכה במשפט הפלילי. 

"זה אדם שהיה בחיים שלנו הרבה מאוד זמן, הוא זרע הרס במשפחה שלנו", אמרה טניה בראיון ל"פיפל" בדיוק חודש לאחר מותו של או.ג'יי סימפסון. "זה סוף פרק בחיים שלנו, זה מאוד לא פשוט". 

ניקול ורון נדקרו למוות ביוני 1994 בביתה של ניקול בקליפורניה. ניקול התגרשה מאו ג'י בשנת 1992 בתום שבע שנות נישואין, שהיו בעבורה, לטענת משפחתה וקרוביה, פוגעניים פיזית ורגשית.

תמונה של ניקול בראון סימפסון שהוצגה בבית המשפט כראייה / צילום: AP

או.ג'יי הועמד לדין בגין רצח באחד מהמשפטים הסנסציוניים ביותר וזוכה מאשמה, למרות שרבים בעולם האמינו שהזיכוי אינו מוצדק. בשנת 1997 הוגשה נגדו תביעה אזרחית בגין הרצח והוא נאלץ לשלם פיצויים למשפחתם של ניקול ורון. עד יום מותו או.ג'יי הכחיש כל קשר לרציחות.

"אף אחד לא יודע שלפני מותה ניקול סוף סוף חוותה חופש אמיתי", מספרת דומיניק. "היא הייתה זוהרת".

"אני כל כך שמחה שבשנתיים האחרונות לחייה היה לה טוב. אני לא יכולה להחזיר אותה לחיים, אז אני לפחות מתנחמת בזה", אומרת טניה.

כשהמשפחה של ניקול הכירה לראשונה את או.ג'יי הן התרשמו לטובה. "אמרנו וואו, תראו את הבחור הזה. הוא מדהים", נזכרת טניה, "אבל אז כאמור הגיעה תפנית". 

או.ג'יי סימפסון וניקול בראון סימפסון / צילום: AP

"היא תמיד הייתה בטוחה שהוא הולך לפגוע בה, היא תמיד ידעה את זה. 30 שנה אחרי והגיעה הזמן שנספר את הסיפור שלה. היא לא גופה מכוסה בסדין לבן בתחתית המדרגות. זאת לא ניקול", אומרת דומיניק לקראת סדרת הדוקו החדשה שתעלה ב-1 ביוני בארצות הברית.

הדוקו החדש נועד לספר מחדש את סיפורה של ניקול, שלדעת בני משפחתה התעלמו ממנה לחלוטין במהלך המשפט המתוקשר. "החיים שלה נלקחו ממנה ועכשיו הרוצח שלה סוף סוף איננו, אבל זה לא מפחית מהכאב שלנו או של הילדים שלה שאיבדו את אמם", אומרת טניה. 

"אני רוצה לחשוב שהיא רוקדת בגן עדן, זה מה שאני רוצה לדמיין שהיא עושה", אומרת דניס.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו