"שמחת הילדים לצד כאב המשפחות": יובל המבולבל מפרגן לבנו - וזו הסיבה

כוכב הילדים ביקש לעצור לרגע את ענייניו ולהודות לבנו המתבגר על הצטרפותו למאמצים שהוא עושה בימים אלה על מנת לשמח את תושבי הדרום בשעתם הקשה • "כהורים מוטלת עלינו האחריות להעביר את הטוב הזה הלאה"

יובל המבולבל. צילום: אפרת אשל

יובל שם טוב, הלא הוא יובל המבולבל, הפתיע אמש (ראשון) כשהקדיש פוסט במיוחד עבור בנו אופק, שמתלווה אליו בימים האחרונים במסעותיו מנקודת אחת לאחרת בכדי להעלות חיוך לילדי תושבי עוטף עזה שניצלו מהטבח הנוראי שביצע ארגון הטרור חמאס ביישוביהם. בתחושת סיפוק סיפר יובל על ההירתמות של בנו להופעות שנערכות בהתנדבות, כשציין באותה נשימה את החשיבות שבחינוך לתרומה לחברה.

"גאווה של אבא", כתב שם טוב בכותרת לדבריו שנכתבו מתחת לתמונה שלו יחד עם בנו. "תכירו, זה הבן שלי אופק. בשבוע האחרון הוא מתלווה אליי ועוזר לי בכל ההופעות עבור ילדי הדרום ויישובי העוטף בכל הארץ. סוחב את ההגברה, מפעיל את המופע ובין לבין רואה את השמחה של הילדים לצד הכאב של המשפחות והעזרה והתמיכה של אנשים טובי לב", ציין בכאב.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by יובל המבולבל - כוכב הילדים של ישראל (@yuval_hamevulbal)

בהמשך דבריו סיפר שם טוב גם על תוכן השיחות שהוא מקיים עם בנו, על מנת להנחיל לו ערכים חשובים. "יחד בדרכים אנחנו משוחחים על המון נושאים, ובעיקר על כמה חשוב להיות בעל חסד בעולם הזה. יש לנו עם נפלא מלא בטוב, ועלינו כהורים מוטלת עלינו האחריות להעביר את הטוב הזה הלאה. עם ישראל חי", חתם באופטימיות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר