דנה זרמון: "גם אם אני נראית זוהרת, זה לא אומר שחזרתי לעצמי"

האמא הטרייה ואושיית האינסטגרם העלתה סטוריז עם מסר חשוב בקבלה עצמית בכל הנוגע לגוף הנשי לאחר לידה • "חצי מהבגדים שהסטייליסטית שלי הביאה לא עלו עליי"

דנה זרמון, צילום: גיל קרמר

אושיית הרשת והאופנה דנה זרמון הצטלמה אתמול (שלישי) לשער חדש שיפורסם בקרוב כשהיא לובשת מכנסי ג'ינס ואוברול ג'ינס. בין הסרטונים ששיתפה, בהן היא נראית זוהרת מול המצלמה, היא חשפה את האמת מאחורי הקלעים.

"על פניו זה נראה כאילו איך אני חוזרת לעצמי (אחרי הלידה), אבל במציאות לא הכל עבר חלק", שיתפה את העוקבים בסטורי. "חצי, אם לא יותר מהדברים שהסטייליסטית שלי הביאה לי, לא עלו עליי או לא ישבו מחמיא, וזה למרות שהיא עובדת איתי שנים ולמרות שהעברתי לה את המידות הנכונות".

דנה זרמון עם בן זוגה ובנם הבכור, צילום: ללא קרדיט

"כן רזיתי הרבה מאז הלידה, ויש פריטים בארון שלי שחזרו לעלות עלי, אבל עדיין הגוף שונה, המשקל אחר. זה יושב במקומות אחרים ונראה אחרת ממה שאני מכירה את עצמי. אני לא מרגישה פחות יפה או שווה, אבל אני כן מרגישה אחרת. אולי עוד כמה חודשים אני אשכח בכלל שכתבתי את זה, אולי לא. מה שכן, חשוב לי לשתף, כי גם אם נראית זוהרת, מתוקתקת ועובדת, זה לא אומר שהכל חזר לעצמו או שהתהליך של לקבל את האני החדשה נגמר", כתבה ברגישות.

"תדעו שגם עבור בחורה כמוני, שתמיד דגלתי בקבלה עצמית ואף פעם לא רדפתי אחרי מידה מסוימת, גם לי זו טלטלה. גם אני עוברת תהליך של קבלה ושל הבנה. אותי זה פוגש בעיקר בחוסר הסבלנות שלי, אני לומדת שיעור חשוב של סבלנות, והבנה שגם שהכי רוצים ומתאמצים זה לא מספיק, ולגוף יש דרך משלו. גם כשנוצץ וגם עם צוות שדואג שאני אצא הכי יפה, זה לא משנה את התחושות הכי טבעיות ומתסכלות שאישה עוברת", זרמון שיתפה.

דנה זרמון, צילום: לנס הפקות

זרמון בת ה-29, שילדה ביולי השנה את בנה הבכור אדם, כתבה מסר חשוב לעוקבות שלה, ואף יצאה בביקורת נוקבת שחשוב שתישמע. "היינו צוות של נשים על הסט ושאלנו איך זה הגיוני שיש דיבור וביקורת על כל טיפת משקל שאישה עולה או יורדת. תמיד יצופה מאתנו לחזור לעצמנו כמה שיותר מהר ובלי יותר מידי דיבור על הנושא".

זרמון סיימה במסר לנשים בתקופת היריון ולידה וכתבה: "אנחנו גם אלה שבמציאות באמת עולות ויורדות, ועולות ויורדות עוד בשביל המטרה הכי טבעית ואנושית ועילאית בחיים. ואין (לנו) סלחנות לגוף של האחרי, ויש כעסים ואכזבות מעצמנו, כי מה? כי לא נכנסנו לג'ינס? אתן מבינות כמה העולם דפוק?".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר