"זה לא כדור צמר, זה השיער שלי": זה מה שקרה לדוגמנית לאחר הלידה

בר זומר פתחה את הבוקר עם ווידוי כואב על השיער שנושר מראשה באופן מטריד למדי • "סליחה שפקפקתי, ממש צדקתן", פנתה לחברותיה שהזהירו אותה מהתופעה המוכרת אחרי לידה

בר זומר. צילום: משה בן שמחון

בר זומר שילדה את בתה הבכורה באמצע חודש יולי האחרון, עדכנה היום (חמישי) בנשירת שיער שאיתה היא מתמודדת, ארבעה חודשים אחרי שהפכה לאימא. בסדרת סטוריז שהעלתה בחשבונה הפופולרי ברשת החברתית אינסטגרם היא הציגה בפני הגולשים והגולשות את כמות השיער הגדולה שנשרה מראשה.

"זה די חדש, זה התחיל ממש בחודש האחרון", אמרה לנו זומר בשיחה שערכנו עמה הבוקר.

"כל מי שאמרה לי שארבעה חודשים אחרי לידה יש נשירה מטורפת, ואמרתי לה 'בסדר' – סליחה שפקפקתי. ממש צדקתן", כתבה זומר למאות אלפי העוקבות שלה על רקע תמונת סלפי שלה מתוך רגע פרטי בביתה. בסטורי נוסף שהעלתה דקה לאחר מכן, היא כבר החזיקה בכדור שיצרה משערות ראשה שנשרו. "זה לא כדור צמר, זה השיער שלי", הבהירה.

צילום מסך אינסטגרם

לאחר מכן זומר ביקשה לספר גם על נשירת השיער של יורשת העצר, מילה הקטנה. "וזה סתם חמוד, הנשירה של מילה", הסבירה על רקע תמונה של שלוש קצוות שיער שנשרו משיערה של הפעוטה. "כל פעם שיוצאת לה עוד חתיכת יובש מהקרקפת, יוצאת גם כמה שערות. איזה מתוקי זה", התפעלה.

בסטורי אחרון בנושא העלתה זומר סרטון קצר מהעבר, מתקופת סוף ההיריון, שבו הציגה שיער בריא ומלא. "אמרו לי גם שבהיריון השיער מלא בטירוף. פתאום מסתכלת על זה (סרטון שעשיתי בבוקר של הלידה, אגב) ואני רואה שזה נכון, סלילה שזלזלתי", שבה והתנצלה.  

צילום מסך אינסטגרם

"מסתבר שזו תופעה די נפוצה אחרי לידה", אומרת לנו זומר בשיחה שערכנו עמה הבוקר כששאלנו על התחושות שמלוות אותה בנושא. "האמת שהמון חברות הכינו אותי לזה, אז לא בדיוק הופתעתי אבל לא חשבתי שזה באמת יקרה".

כבר הצלחת למצוא פתרונות להילחם בנשירה?

"זה די חדש, זה התחיל ממש בחודש האחרון. אני עוד לא ניסיתי פתרונות למיניהם, אבל אני חושבת שבאופן טבעי זה יסתדר עם הזמן".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר