"יש לי צלולטיס, אם בא לי שווארמה, אני אוכל שווארמה": הדוגמנית המפורסמת פותחת הכל

טיילור מלכוב התיישבה ברכבה הפרטי ודיברה על מערכת היחסים הטובה והבריאה שהיא מנהלת עם מזון, עניין שלא פעם גורר תגובות מרושעות בנוגע למשקל גופה • "אני לומדת לאהוב כל חלק בגוף שלי, גם כשאשמין"

טיילור מלכוב. צילום: מתוך האינסטגרם

טיילור מלכוב רוצה שתאהבו את עצמכם בכל מצב, לפחות כמו שהיא אוהבת את עצמה. אמש (רביעי) היא פרסמה סרטון בחשבונה הפופולרי באינסטגרם בעל מאות אלפי הגולשים שהוגש כשירות מטעמה לציבור. במהלך דבריה ביקשה מלכוב להכניס את הנחשפים לתכניה אל תוך נבכי נפשה, ולהתייחס להערות חסרות טקט שהיא מקבלת מצד גולשים בנוגע לגזרתה וליחסיה עם האוכל.

טיילור מלכוב: "יש לי צלוליטיס" // אינסטגרם

"לפני יומיים, כשהעליתי פוסט עם אלבום שלם של אוכל, קיבלתי גל של הודעות מחממות לב על זה שאני מנרמלת יחסים עם אוכל, ושאני מראה שאפשר לאכול הכל ועדיין להיות בריא ובכושר. עם זאת, בפוסט היו גם מלא תגובות של 'תיזהרי על המשקל שלך', ו'מה את אוכלת?'. אני לא מתביישת להגיד שאני אוהבת אוכל. כשאני ארצה המבורגר, אני אוכל המבורגר. כשאני ארצה שווארמה ותהיה לי דודא לשווארמה, אני אוכל שווארמה. עם זאת, אני מראה שאני משתדלת לאזן את עצמי ולאכול בריא. חשוב לי להראות שעם כמה שאני אוכלת מה שאני רוצה, אני משתדלת להתאמן".

טיילור מלכוב // צילום: אור גפן

בהמשך דבריה פנתה למקניטים במסרים חשובים מבחינתה. "שורה תחתונה מה שרציתי להגיד הוא שאני אמשיך לאכול מה שאני רוצה, אני אמשיך להתאמן כמו חיה, כמו שהייתי, ובגלל זה אני אוכל להרשות לעצמי מה שאני רוצה. אין לי רגשות אשמה על אוכל, אני מקווה שגם לכם. זה הדבר הכי מדהים בחיים האלה, עולם האוכל. אני אוהבת אוכל. ועם זאת, אני אוהבת להתאמן. וזה מה שחשוב, ופשוט לדעת שאיזון זה הכל בחיים. לא לאכול רק ג'אנק פוד, ולא לא לאכול, כמובן. וזהו, אני מקווה שכולכם הולכים לדפוק שווארמה. ורק להגיד לכל הקסקסות שהיה להן אומץ לכתוב לי את הדברים האלה – אז שתדעו שגם היום יש לי צלוליטיס, ואני לומדת לאהוב כל חלק בגוף שלי גם כשאשמין וגם כשארזה וגם אתם – תאהבו את עצמכם כמו שאתם", הפצירה לקראת סיום.  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר