"חשבתי שכבר אהיה אמא לילדים": תקוה גדעון בווידוי עצוב

זוכת "האח הגדול" חגגה יום הולדת 34 ושיתפה את העוקבים בתחושות שלה • "זה כמו אתמול - רק עם שערה לבנה"

תקוה גדעון, צילום: אפרת אשל

זוכת "האח הגדול" תקוה גדעון חגגה בשבוע שעבר יום הולדת 34, ואחרי סיום החגיגות והחופשה שבה התפנקה, היא שיתפה את הגולשים במטרות וביעדים שחשבה שכבר תשיג, וניסתה לסיים בנימה אופטימית.

גדעון כתבה את הדברים לעצמה, ורק לאחר מכן החליטה לשתף את הצד הפחות נוצץ של חייה עם 183 אלף עוקביה באינסטגרם. היא סיפרה על המקום שבו דמיינה שתהיה בשלב הזה בחיים, השונה לחלוטין מהסטטוס הנוכחי שלה כיום. עם זאת, גדעון ביקשה לחדד כי היא אינה מאוכזבת מהמצב ואפילו שמחה בו. "הבנתי שניצחתי את המשחק. כל בוקר מחדש אני מאושרת על מה שיש לי", כתבה באופטימיות.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Tikva Gidon (@tikvagidon)

"מודה על מה שיש לי". הפוסט של תקוה גדעון

אחת העוקבות ביקשה מגדעון במהלך סשן שאלות ותשובות לשתף בתובנה או במחשבה חדשה, וזאת ענתה לה בפירוט ולאחר מכן העלתה סרטון ריל עם הדברים. "חשבתי שבגיל 34 אני אהיה אמא לילדים, אבל זה עוד לא קרה", סיפרה בכאב. "כנראה שיש לי עוד מה לעבור", הוסיפה. "איפשהו אני בעצמי עדיין ילדה. חשבתי שבגיל 34 אני אהיה נשואה, אבל זה לא הסתדר עם האהבה שלי לחופש, וגם זאת אף פעם לא הייתה מטרה", ביקשה להבהיר. "חשבתי שבגיל 34 אני אהיה עם קריירה מפוארת, אבל אז הבנתי שכיף שיש לי עוד הרבה יעדים ומטרות להגשים", כתבה בניסיון להסתכל על חצי הכוס המלאה.

"ניצחתי את המשחק". תקוה גדעון, צילום: אפרת אשל

בהמשך פירטה והסבירה כיצד השתנתה תפיסת עולמה במשך השנים. "כל הזמן חשבתי איך אני אמורה לחיות/להיות לפי הנורמה החברתית, וקצב החיים שיושב לי בתת מודע", סיפרה. "עד שהבנתי שניצחתי את המשחק. כל בוקר מחדש אני מאושרת על מה שיש לי", הצהירה. "תודה להשם על הכל, ועליכם", הודתה לעוקביה ולבורא עולם. "גיל 34 זה כמו אתמול, רק עם שערה לבנה", כתבה. "ואני כבר מוכנה לקבל את כל מה שחלמתי. כבר לא לחוצה. יותר משוחררת, ובעיקר מאושרת", הכריזה לבסוף.

הסרטון קיבל שלל תגובות תומכות, גם מחבריה לביצה. לירון טילטיל כתב לה: "תקוה, יא מהממת, את בשיא! מזל טוב ענקי". עמליה דואק שיתפה: "ריגשת אותי בפוסט הזה!! יש נורמה בחברה שאם הגענו לגיל 18, אנחנו צריכים להתחתן ולהביא ילדים. אם לא נעשה כך נרגיש שונים. הבאת פה ראייה אחרת לחיים, וכך או כך - אם את מאושרת בחלקך, זה לא משנה אם את ביחד או בנפרד, העיקר האושר הפנימי. כל השאר עוד יבוא בעזרת השם", סיכמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר