למרות שפעמים רבות הם נקנים כמתנה שנועדה להרשים או כפריט מפנק, בשמים רבים עדיין מעוצבים בצורה פשוטה, בבקבוק שקוף וחסר ייחודיות עם פקק סטנדרטי או עם אלמנט שחוזר על עצמו כזה או אחר, כנראה כי עיקר היחס הוא לריח עצמו ופחות למעטפת שמכילה אותו.
לעומתם, יש גם בשמים שמעוצבים בצורה מיוחדת, צבעונית, עם תוספות על הבקבוק או בעלת אלמנטים שונים, שיכולים להוסיף לאווירה בחלל הבית נימה של יוקרה, אלגנט וצבע.
אספנו עבורכם בשמים מעוצבים ויפים, שמלבד הריח הטוב שלהם הם גם יכולים להוסיף עניין למדף בבית, וישמחו את אלה שיקבלו אותם במתנה - גם אם מדובר בכם עצמכם.
DYLAN TURQUOISE
הבושם עטוף באריזה ייחודית שנועדה להזכיר כלי חרס מהמיתולוגיה היוונית. הגוונים שנבחרו הם כחול רויאל בשילוב המדוזה של המותג בזהב, והם מגלמים את ההשראה הים תיכונית ליצירת הניחוח, שהינו פרחוני ורענן בעל השראות ים-תיכוניות, עם נגיעות אוריינטליות.
SOLEIL LALIQUE
חברת הקריסטלים לליק, שיצירות שלה הפכו לפריטי אספנים, יצרה את הבושם SOLEIL LALIQUE בבקבוק מעוגל ועדין בצורת קרני שמש. אבן חן עוטפת את צוואר הבקבוק, בהשראת המודרניות האלמותית של עגיל ארט דקו שעוצב על ידי רנה לליק. השרשרת מסתיימת בלשונית זהב הנושאת את שם הבושם, והיא יכולה להפוך לצמיד. הבושם עצמו בריח אוריינטלי פרחוני.
Accento Overdose
בושם יוניסקס מאת מותג בשמי הבוטיק XERJOFF, המעוצב בהשראת האמנות האיטלקית והמסורת העתיקה של יצירת בשמים, כאשר בקבוק הבושם החדש עצמו יוצא דופן בעיצובו האטום והזהוב לחלוטין, הנותן מראה יוקרתי לבושם ומשדרג אוטומטית את המדף. ביצירת הניחוח נעשה שימוש במולקולה המגבירה את התווים ומדגישה את הניחוח הפירותי של Accento עם תערובת של תווים ירוקים. הפן הרומנטי של הבושם מועצם בזכות יסמין סמבק, ורד בולגרי ושושנת העמקים, ומי שאוהב בשמים שנשארים על הגוף לאורך זמן - כנראה שימצא בבושם הזה את מבוקשו.
בשמי Hfc Paris
מותג הבושם Haute Fragrance Company הינו בבעלות מעצב העל האיטלקי מתאו סיביק, אשר עבודותיו מוצגות במוזיאונים מרכזיים כמו פומפידו בפריז, מוזיאון הזכוכית בשנגחאי ומוזיאון העיצוב במילאנו, והוא הוא גם מעצב את בקבוקי הבושם היפהפיים של החברה. לאיורי הבקבוקים אחראים מאיירי אופנה מובילים, בניהם ארטורו אלנה, שאיוריו קישטו את מגזיני האופנה הנחשבים בעולם – ווג, קוסמופוליטן ואחרים, או מייגן הס אשר איוריה ליוו את הספר שעל בסיסו נוצרה סדרת הטלוויזיה המפורסמת "סקס והעיר הגדולה".
הבשמים מתאפיינים בניחוחות חזקים ועשירים, והם יימכרו ללא מע"מ החל מ-20 בנובמבר.
Imperial Emerald
מסורות והשראות עתיקות הן מוטיב שבולט במותג בשמי היוקרה האיטלקי The Merchant of Venice. מנהלי המותג, משפחת וידל, עוסקת באמנות הבושם כבר יותר ממאה שנה, ועיצובי הבקבוקים הייחודיים מגישים בתוכם גרסה מחודשת של בשמים עתיקים. החברה נקראת על שם המחזה הנודע של שייקספיר "הסוחר מוונציה", מאחר שגם בעיצוב וגם בניחוחות שיוצר בית הבישום ניכר כור ההיתוך שבין מזרח למערב, תוך השראה מנתיבי סחר ימיים מאפריקה ואסיה שפשטו את דרכם בעיר ונציה. זהו גם מותג שחוגג את התרבות הוונציאנית בשימוש בקבוקי הזכוכית, שוונציה הייתה חלק בלתי נפרד בייצור או ייצוא שלהם לעולם.
בקבוקי הבושם מיוצרים כולם בעבודת יד מזכוכית מוראנו – המגיעה מאי בלגונת ונציה, תוך שילוב טכנולוגיות זכוכית ייחודיות כמו זכוכית מצופה באמאיל (smalto), זכוכית המשלבת חוטי זהב (aventurine), זכוכית צבעונית (millefori) או כזאת המדמה אבני חן, תוך שימוש בפיגמנטים טבעיים לצביעת הזכוכית בטכנולוגיה ייחודית, בלי תשפיע על מרכיבי הבושם. אחד הבשמים המזוהים ביותר עם מותג הבישום הוא Imperial Emerald, בניחוח ענבר פרחוני עם נגיעות מזרחיות, שמגיע בבקבוק מרשים וצבעוני המדמה את נוצות הטווס וכולל נוצת טווס על צוואר הבקבוק.
WHAT ABOUT POP
בושם יוניסקס בעיצוב המוכר של THE HOUSE OF OUD, המעוצב בצורה סגלגלה וביצתית בגווני זהב הנדמים כנוזלים ועוטפים את הבושם, במטרה לתת חוויה של "השוק באי איסלה מוחרס בשעות אחר הצהריים", עם ריח "תירס צלוי המעורבב בריחו המלוח של הים". העיצוב תופס את העין ולא שגרתי, ולא תמיד מבינים במבט ראשון שמדובר בבושם ולא ביצירת אמנות לתצוגה. הריח פרשי ומתובל, כשהתווים העליונים הם קרמל, פופקורן ועוזרר חד גלעיני.
Starlit Mandarin & Honey
הבשמים של המותג ג'ו מלון לרוב מגיעים בעיצוב פשוט, אולם לקראת חג המולד הוציאה החברה בושם מיוחד עם עיצוב של כוכבים המוטבעים על הבקבוק, והוא במהדורה מוגבלת. הבושם הינו יוניסקס, ומגיע בריח הדרי אלגנטי של מנדרינה בשילוב עם תווים מתוקים של דבש, עטוף באבקה חמימה של קומרין.
Sparkling Blush
בקבוק הבושם Sparkling Blush מאת מייקל קורס מעוצב בוורוד יפהפה כמו אבן חן, עם פקק שנראה כפלטת זהב מיוחדת שעליה מוטבע שם המותג. המראה המתקבל הוא רגוע, נעים ואלגנטי, ועם זאת ייחודי. הניחוח בהיר ורענן ושולטים בו ורדים וליצ'י שמתמזגים עם וניל.
Peony
בושם חדש מבית ארין ביוטי, מותג הבוטיק של ארין לאודר, שייצא בדצמבר 2021. הבקבוק בצבעי ורוד ענוגים, והמכסה הוא גולת הכותרת - כאשר הוא מעוצב כאבן חן ורודה, אסימטרית ונוצצת. בליבו של הניחוח - כמובן פרח האדמונית, והתווים הם הדריים עם מדרינה, פומלה, ליצ'י ויסמין. ניחוח פרחוני ומתוק, בדיוק כמו הבקבוק עצמו.
PERFECT
העיצוב של הבושם מבית מארק ג'ייקובס אלגנטי עם שילוב של אלמנטים לא צפויים. בסיס הזכוכית נשאב על ידי החן והסגנון של הבושם הקלאסי, כשבראשו כובע עם אוסף אקלקטי וצבעוני של תווים לא מתאימים. כל אחד מהאביזרים על הפקק נבחר על ידי ג'ייקובס עצמו. אריזת הבקבוק בסגנון וינטאג', ומאופיינת בגוון מט ורוד עדין. הניחוח פרחוני, בהיר ונשי.
FOR HER
הבושם החדש של מעצב האופנה נרסיסו רודריגז מקבל טוויסט במהדורה מוגבלת. מדובר בניחוח המוכר שעד עתה הוצג בבקבוק השחור בלבד, ועכשיו יופיע בבקבוק ורוד מט. העיצוב שקט, אלגנטי, אטום ונקי, והניחוח מבוסס על ליבת המאסק המצרי, עם תערובת של תווים פרחוניים, ענבריים ועציים.
Hayuni
בושם על בסיס שמן בעיצוב מזרחי מסורתי, בשילוב אבנים כחולות ועיטורי זהב, שיכול להביא ניחוח מחודש, קסום ושונה למדף הבשמים. התווים העליונים הם אננס, ורד ותפוז ברגמוט, תווי האמצע מורכבים מאפרסק, פרחי פריזיה ותפוח, ותווי הבסיס הם תווים מתוקים, טבק ופצ'ולי.
