לפני ואחרי: מיכל אנסקי חושפת שינוי בפניה

השופטת ומגישת הטלוויזיה שיתפה היום את מאות אלפי הגולשים שנחשפים לתכניה בתמונות של לפני ואחרי ההליך הקוסמטי שעברה בגבות

מיכל אנסקי. צילום: שי פרנקו

בחיוך רחב הציגה היום (שלישי) מיכל אנסקי ל-368 אלף עוקביה באינסטגרם את תוצאות הליך עיבוי הגבות ("מיקרובליידינג") שעברה אצל הקוסמטיקאית שלה, לירון כהן

בשני סטוריז שהעלתה הכוכבת לחשבונה הפופולארי ברשת, היא ביקשה להמחיש לגולשים באמצעות תמונה וסרטון קצר שצילמה ממיטת הטיפולים את ההבדלים בין הגבות שהיו לה לפני ואחרי הקעקוע.

מיכל אנסקי // צילום מסך אינסטגרם

אנסקי היא כמובן לא המפורסמת היחידה שעברה את ההליך הקוסמטי המדובר, שהפך בשנים האחרונות ליותר ויותר פופולארי בקרב נשים, אך לא רק. גם הדוגמנית קסניה טרנטול, מאמנת הכושר אירה דולפין, השחקנית שירן סנדל, השורדת במיל ג'ני צ'רוואני, השחקנית רות אסראי, הזמרת מורן מזור, קארין גרינברג (אחותה של דניאל גרינברג), מלי לוי ועוד.

ג'ני צ'רוואני // צילום מסך אינסטגרם

מירי בוהדנה // צילום מסך אינסטגרם

רק בתחילת החודש פרסמה אנסקי פוסט שבו דיברה על המשך מאבקה העיקש בשיתוק בפנים שבו לקתה לאחר שעלתה על הטיסה ששינתה את חייה. "כדי שאוכל לחייך ולדבר באופן כמה שיותר טבעי וסימטרי, עליי להזריק 30 יחידות בוטוקס לשריר הפלטיזמה בצד הימני של הצוואר – אחת לשלושה חודשים. התכווצות יתר בצד אחד של הצוואר זו אחת מהתופעות השכיחות בסינקינזיס, מצב שבו השרירים עובדים בצד אחד של הפנים יתר על המידה. אפשר וצריך לטפל בסינקינזיס, בין אם עברו שלושה חודשים או עשרים שנה מאז השיתוק ונשארו סימנים. הרפואה מתקדמת ויש מה לעשות!".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר