מתרחבת: הבשורה של עינב בובליל

גם בובליל מצטרפת לשורת אושיות רשת שפתחו מותג ביוטי • בקרוב תשיק מוצרי איפור במותג הנושא את שמה

"קצת צניעות". עינ

אושיית הרשת עינב בובליל, שבעיסוקה היומי היא מאפרת כלות ואירועים, מרחיבה בימים אלה את עסקיה ונכנסת אל עסקי הביוטי עם מותג איפור הנושא את שמה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Einav_Booblil (@einavbooblil_benisti)

כזכור, לאחרונה דיווחנו כי בובליל השיקה קולקציית ביגוד משותפת עם מעצבת שמלות הכלה מורן טובול. כעת, עם השקת מותג הביוטי, היא מצטרפת לשורה של מפורסמות שהחליטו להקים מותג איפור משלהן כמו טהוניה, בר זומר, נטע אלחמיסטר, מור ממן ואחרות.

ל"ישראל היום" היא מספרת על העסק החדש ואומרת כי "זה בראש שלי הרבה זמן והתעכב כי הייתי עסוקה כל השנים, ודווקא בשנת הקורונה, כשלא היו הרבה אירועים, היה לי זמן לבדוק לעומק, לפתח ולקדם את הנושא".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Einav_Booblil (@einavbooblil_benisti)

לשאלת התחרות וריבוי מותגי איפור בשוק היא אומרת כי "יש מקום לכולם. כמאפרת מקצועית היה לי חשוב להביא מוצרים טובים, ולכן כשעבדתי עם המומחים שייצרו את הליין ידעתי בדיוק איזה מרקם אני רוצה שיהיה למוצרים ומה אני רוצה שהם יכילו. עשיתי הרבה טסטים עד לתוצאה הסופית, ואני יכולה לספר שכבר התחלתי להשתמש בהם בעבודה היומיומית שלי כמאפרת, והתוצאות מדברות בעד עצמן".

בובליל מציינת כי המותג יושק בחודש הבא ויקרא E.B COSMETICS. הוא יכלול שלל מוצרי איפור שימכרו באתר ייעודי ובאינסטגרם.

בשלב הראשון תושק פלטת איפור שתכיל ברונזר, סומק ושימר, ומברשת מיוחדת. לאט לאט יכנסו שאר מוצרים כמו צלליות לעיניים, שפתונים , סמקים ושלל מוצרי איפור. לשאלת המחיר בובליל עונה כי "עוד לא תמחרנו סופית, אבל אני יכולה לציין כי מדובר במחירים לכל כיס".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר