הרב יצחק יוסף במתקפה חריפה נגד אהרן ברק: "בן 86 לא יודע להגיד 'שמע ישראל', זה יהודי?"

לאחר הסערה סביב חוק החמץ, הרב הראשי תקף את נשיא העליון לשעבר: "מה הוא מתערב בחמץ בבתי חולים? אין לו אמונה, מה הוא קשור לענייני דת?" • הרב הוסיף: "כל הבעיות בענייני דת ומדינה זה בגלל האנשים האפיקורסים האלה"

הרב יצחק יוסף נגד אהרן ברק \ השימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א׳ לחוק זכויות יוצרים

הרב הראשי יצחק יוסף תקף אתמול (מוצאי שבת) בשיעור השבועי שלו בירושלים את נשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרן ברק, המילים חריפות: "אהרן ברק אמר שהוא לא מאמין באלוקים, אז אם אתה כופר איך אתה מתערב בענייני דת? מה זה קשור אלייך?".

הרב הזכיר גם את חוק החמץ שמקודם בכנסת במהירות לפני חג הפסח שיחל בעוד חודש: "מה אתה מתערב בחמץ בבתי חולים? הוא עשה את הבלגן ואחר כך אומר 'כפייה דתית'. מה הקשר שלך לענייני דת? אתה אפילו לא מאמין בקדוש ברוך הוא. פסוק שמע ישראל אתה לא יודע לומר. אדם בן 86 לא יודע להגיד שמע ישראל, בושה חרפה. זה יהודי?".

אהרן ברק בראיון המדובר,

הרב התייחס לאמירתו של אהרן ברק כי הוא לא מאמין באלוקים: "מה זה לא מאמין? אמונה בקדוש ברוך הוא זה היסוד שלנו, הם ממשיכים של דור ההשכלה. לא סתם העבירו פה על הדת אלפים ורבבות. היו באים לפה כל מיני אנשים עם פאות, היו חותכים להם את הפאות".

הרב יצחק יוסף התייחס גם לחוק הגיוס: "אהרן ברק התערב בגיוס בחורי ישיבות ובכל ענייני הדת ומדינה. כל הבעיות של הדת במדינה, מה שקרה פה, זה בגלל האנשים האלה, האפיקורסים האלו".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר