צעד חריג: בית החולים שניידר ביקש להרחיק הורים לילדה מאושפזת במצב קשה

מנהלת המרכז הרפואי לילדים הגישה לבית המשפט בקשה שמטרתה למנוע מזוג הורים "להטיל אימה" על הצוות הרפואי במקום • בבית החולים טענו כי ההורים עלולים לפגוע בגופם של העובדים

בית החולים שניידר נערך // צילום: יהושע יוסף

מנהלת בית החולים לילדים שניידר, הגישה לבית המשפט בקשה חריגה  להוציא צו במעמד צד אחד, שימנע מזוג הורים שבתם מאושפזת במצב קשה בבית החולים להטריד את המבקשת ואת עובדי בי״ח לילדים שניידר בכל דרך ובכל מקום. בינתיים הוגשה גם תלונה נגד ההורים במשטרה.

על פי הבקשה, מדובר בתינוקת שמאושפזת בביה״ח בשל מחלה קשה. לטענת מנהלת בית החולים כל התקופה, שהינה מספר שבועות, נוקטים ההורים כלפי הרופאים האחים והאחיות ושאר הצוות במחלקה ובביה״ח התנהגות תוקפנית ועד כה הם שהו ב-3 מחלקות שונות של ביה״ח. "התנהגותם התוקפנית והחוזרת של המשיבים בוצעה אף בסמוך לפני הגשת הבקשה, אתמול האחיות והרופאים במחלקה, לא הצליחו לגרום לאב או לאם להפסיק את פעולותיהם המזיקות", נכתב בבקשה.

עוד צוין כי לאור העובדה כי התנהגותם חוזרת ונשנית הרי שיש בסיס סביר להניח כי המשיבים ישובו לאיים ולהטיל אימה במחלקה ובכך לפגוע בפרטיותם, שלוות חייהם ואף בגופם של עובדי המחלקה בפרט וביה״ח בכלל. עובדי בית החולים נאלצו לקרוא למשטרה ולקצין הביטחון שהוציאו את האם מהמחלקה בשל התנהגותה. אך גם לאחר הוצאתה שלהאם מהמקום, לטענת מנהלת בית החולים, המשיך האב לאיים ,לצעוק ולגרום לעובדים לאימה אמיתית.

הנהלת בית החולים מבקשת שבית המשפט יוציא צו המונע מהאם להכנס לביה״ח והם ימשיכו לטפל במסירות בילדה אך ללא פחד וחשש. "יודגש, הוריה של המאושפזת, אינם יכולים בשלב זה לסייע לה בתהליך החלמתה בהיותה מורדמת ומונשמת", הוסיפה מנהלת בית החולים בבקשה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר