נועה מוזס על היחסים עם ארי: "לא רואה את זה"

הכלה הראשונה בעונה הנוכחית של "חתונה ממבט ראשון" לא מרוצה מאיך שהדברים מוצגים בפרקים של הריאליטי. "זה מבאס נורא"

"לא רואה את זה". נועה מוזס מאוכזבת . צילום: אינסטגרם

נועה מוזס שהכירה ונישאה לארי גולדברג בפרק הראשון של העונה החדשה של "חתונה ממבט ראשון" פצחה אמש (שני) בסשן של שאלות ותשובות שם דיברה בכאב על הפער המאכזב מאוד בין מה שחשבה שהולך להיות מוצג בפרקים על המסך הקטן בריאליטי שבו השתתפה, לבין מה שקורה בפועל. 

יש פער והוא מבאס. נועה מוזס עם החתן ששודך לה ארי גולדברג, צילום: Flow photography, בוק חתונה ממבט ראשון

"איך מרגיש לראות את הפרקים?", ביקשו העוקבים של מוזס לדעת. "הרבה יותר קשה ממה שחשבתי", קבעה נועה. "הייתי בטוחה שכמו שרואים סרט רומנטי ובטוחים שבסוף הם יהיו ביחד והכל... הייתי בטוחה איך זה הולך להיות, ואתה לא יכול להיות מוכן לדבר הזה. הרבה פעמים אני לא רואה את עצמי וזה מבאס נורא, נורא, נורא", התוודתה על הפער בין מה שמוצג למה שקרה בפעול. "הרבה פעמים אני לא רואה את האינטרקציה והסיפור הכל כך יפה של ארי ושלי וזה מבאס נורא, נורא, נורא. זה לא קל. אני חושבת שהדבר שהכי קשה בזה זה שאנשים שמכירים אותי אומרים לי 'וואו, אנחנו לא תמיד רואים אותך'. ובעיקר גם מאוד מאוד מחזק ומחשל כי לפעמים מרוב שאני לא רואה את עצמי אני אומרת 'אוקיי, זו איזושהי דמות שאני רואה כרגע, ואני יודעת מי אני והכל טוב'".

נועה מוזס מספרת על האכזבה הגדולה | אינסטגרם

בהמשך ציינה נועה עוד זירה שאיתה היא מתמודדת, הביקורות. "ואז מגיעות התגובות ואני מצטיינת בלא לקרוא אותן, ועוד בקבוצות של בנות שאני נורא אוהבת. אבל אני בן אדם וזה קשה. לא פשוט בכלל, אבל החיים לא פשוטים ואני בטוחה שאני אצא מזה עוד יותר חזקה ואני מדהימה את עצמי עם היכולת להכיל את זה". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו