המשפיענית ואשת העסקים אן זיוי הביאה לעולם את בנה בכור מאי לפני כשבוע וקצת והבייבי הטרי כבר מככב בסטוריז של האם טרייה.
זיוי העלתה לאחרונה סטורי ממומן בשיתוף "וולדה בייבי" בו כתבה זיוי: "משוגעת על הילד שלי, כמה אושר הביא לחיי. אתמול עשינו מקלחת לגור שלי. אני משתמשת לו במוצרים המעולים של "וולדה בייבי". לסטורי הממומן היא צירפה כמיטב המסורת גם קוד קופון.
אבל אז, טוויסט בעלילה. עין חדה במיוחד של אחד העוקבים הבחינה שמבעד לקצף האושר, זינק מתוך התמונה מוצר של "ג׳ונסון & ג׳ונסון", היריב המסחרי המובהק של "וולדה".
כצפוי, התמונה נמחקה כעבור דקות ספורות, ובמקומה עלה סטורי חדש, דומה להפליא, רק שהפעם מוצר המתחרים פשוט נעלם, ככל הנראה בזכות כישורי עריכת תמונה.
מאן זיוי לא נמסרה תגובה
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו




