היא רק בת 21, אבל אפל מרטין, הבת של גווינת' פאלטרו וכריס מרטין מקולדפליי, כבר עושה את הצעד הראשון שלה כפרזנטורית של בית האופנה הלונדוני Self-Portrait. אם השם לא מצלצל מוכר, אולי זה בגלל שאפל עד כה העדיפה להישאר רחוק מהזרקורים. אבל כשיש לך גנים של כוכבת הוליוודית ואבא שהוא כוכב רוק, קשה מאוד להתחבא לנצח.
בפוסט ראשון באינסטגרם, כשהיא לבושה בטי-שירט לבנה של המותג במחיר 190 דולר, אפל הציגה את עצמה בחיוך: "זו אני, אפל בליית' אליסון מרטין, עם חולצה מהממת של Self-Portrait ועגילים מתוקים". מיד אחר כך הוסיפה בהתרגשות: "אני ממש שמחה להיות הפנים החדשות של Self-Portrait, ולא יכולה לחכות לראות את הקמפיין יוצא לדרך".
בין קמפיין לתואר
רק בשבוע שעבר היא נצפתה בקמפוס של אוניברסיטת ואנדרבילט, שם היא לומדת משפטים, היסטוריה וחברה. גם שם היא לבשה את אותו טי-שירט אדום-לבן של המותג, בשילוב ג'ינס ונעליים שטוחות עם פפיון. סטייל פשוט אך מחושב, בדיוק מה שהמותג מנסה לשדר: יוקרה נגישה.
לפי הודעת המותג, שיתוף הפעולה יכלול סדרת צילומים, סרטונים ופעילויות שיימשכו עד סוף השנה. כלומר, זה לא עוד קמפיין חד-פעמי אלא שיתוף פעולה מתמשך, ששם את אפל ישירות בשורה אחת עם שמות כמו ג'יג'י חדיד, קייט מוס, נעמי קמפבל וג'יסו מבלקפינק.
הבת של או כוכבת בפני עצמה?
הדיון הבלתי נמנע הגיע מהר: האם אפל כאן בזכות כישרון וסטייל אישי, או שמא זה עוד מקרה קלאסי של "נפוטיזם" נוצץ? ברשת כבר התחילו לרכל, אבל אפל עצמה שמרה על קלילות. בתגובה לפוסט היא כתבה: "אני כל כך נרגשת על ההזדמנות הזו, תודה ענקית ❤️". לא התחייבות לקריירת דוגמנות ארוכת טווח, אלא יותר טון של מי שבודקת את השטח.
כך או כך, קשה להתעלם מהעובדה שאפל מתחילה להתרחק מהתווית של "הבת של". אחרי שנים של חיים בצל ההורים המפורסמים, היא מתייצבת בחזית מותג אופנה בינלאומי. השאלה שנותרה פתוחה היא אם בעוד כמה שנים נתייחס אליה כאל הבת של גווינת' וכריס או כאל שם עצמאי שכבש את התעשייה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו




