ג'ניפר אניסטון וקורטני קוקס החליטו לעשות לעולם טיפה נוסטלגיה ולעלות סלפי זוגי לאינסטגרם, והתוצאה? מעריצי "חברים" נכנסו לאקסטזה. השתיים, שנפגשו לראשונה על הסט של הסיטקום ב-1994 ומאז לא נפרדו, הצמידו ראשים, שלפו חיוך עדין והוכיחו שגם בגילאי 56 ו-61 אפשר לגרום לאינטרנט להתרגש כאילו מדובר בפרק חדש.
עם עיניים כחולות כמעט זהות ותסרוקות שכל אחת מתה לאמץ, אי אפשר היה לפספס את הדמיון שהפך אותן ל"כמעט אחיות". המעריצים, כמובן, הציפו את התגובות בקריאות "רייצ'ל ומוניקה לנצח" ו"הצמד הכי אייקוני בחיים האלה ובחיים שאחרי".
אבל הקטצ' האמיתי לא היה רק החיוך הצמוד, אלא גם המוצרים שנכנסו לפריים. כי מה יותר חמוד מלשתול לוק חמים של חברות, אם לא למקם את השמפו של אניסטון ממש ליד סבון הבודי ווש של קוקס? עם כיתוב כמו "אנחנו נראות כל כך חמודות יחד, וגם הם", קשה היה לפספס את המהלך השיווקי-החברתי. מי אמר שחברות טובה לא יכולה גם להכניס כסף?
החברות שהפכה למותג
מאז שהמסך ירד על "חברים" ב-2004, אניסטון וקוקס הפכו את החברות שלהן למותג בפני עצמו. הן לא מסתפקות רק בבילויים בחגי, כמו מסיבת החברים של חג ההודיה שאירחה אניסטון לאחרונה, אלא גם דואגות לפרגן זו לזו בקריירה העסקית. אניסטון, שכבר שנים משחקת עם רעיונות בתחום השיער, הפכה את "לולאוי" למותג רשמי, טבעוני ונטול אכזריות, אחרי שנפרדה מהמותג "ליבינג פרוף". קוקס, מצידה, הלכה על ניקיון הבית והפכה את "הומקורט" לקו מוצרי יוקרה לשולחן המטבח ולמדפי האמבטיה.
בזמן שהמעריצים נמסים מול החיוכים, נזכיר שגם החברות הזו לא התחילה רק ב"חדר ההלבשה" של NBC. במשך שלושה עשורים השתיים תמכו זו בזו בחתונות, בפרידות, וגם, לצערם של המעריצים, באובדן. רק לאחרונה דיברה אניסטון בפתיחות על מותו של מת'יו פרי, והודתה שהיא ויתר חברי הקאסט "עשו הכול" כדי לעזור לו. ככה זה כשבונים משפחה על הסט, היא נשארת גם מחוץ למסך.
רייצ'ל, מוניקה והאינסטגרם
הפוסט האחרון שלהן לא רק גרם לאנשים לפתוח מחדש את נטפליקס וללחוץ על עונה 2, אלא גם הדגים איך כוכבות ותיקות משחקות את המשחק של הרשתות החברתיות טוב יותר מכל טיקטוקר מתחיל. עם שילוב של הומור עצמי, נוסטלגיה והבלחת פרסום ממותג, אניסטון וקוקס הראו לעולם איך מחברים בין "העבר המיתולוגי" להווה הקפיטליסטי.
מי יודע, אולי בפעם הבאה גם ליסה קודרו (או פיבי בופה, מה שנוח לכם) תצטרף לפריים ותשלים את המעגל. עד אקז, תסתפקו ברייצ'ל ומוניקה, בגרסה 2025: עם שמפו יוקרתי וסבון בוטיק.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
