בשיתוף ביוטי קליניק מבית "סופר פארם"
ג'ניפר אניסטון תמיד נראית טוב. זו כבר מוסכמה. אבל בשיחה על טיפולי אסתטיקה של מפורסמות, ליבת כהן, מנהלת תפעול ומכירות בביוטי קליניק מבית סופר-פארם, בוחרת לא ללכת על מחמאות אוטומטיות. אניסטון, לדבריה, זוהרת, יפה, אבל גם מטופלת. והמתח הזה הוא לב הסיפור.
"היא נראית טוב תמיד, אבל..."
"אני חייבת להגיד שהיא נראית טוב תמיד, אבל היא כן נראית לי קצת עשויה", אומרת כהן. בעיניה, אניסטון הצליחה לאורך השנים לשמור על מראה מטופח בלי לאבד את הזיהוי המיידי שלה. "ועדיין תסתכלי עליה. יש לה את הגלואו, היא נראית זוהרת, והיא עדיין ג'ניפר".
אחד המקומות שבהם כהן מצביעה על פער הוא שאלת הטיימינג. "על מיצוק העור ואיכות העור, אם היא היתה עושה את זה אולי בשלב יותר מוקדם ממה שהיא התחילה, זה היה נראה אחרת", היא אומרת.
ההמלצה שלה היא להסתכל על ההורים, להבין למי דומים, ומשם להחליט אם מדובר בשימור, תחזוקה או שיפור. "יש כאן קודם כל את הגנים. עם איזה גנים נולדתי", היא אומרת.
לדעת גם להגיד לא
כהן מספרת שלפעמים מגיעות מטופלות צעירות ושואלות אם זה הזמן להתחיל. "יש מקרים שאני אומרת להן שלא".
בביוטי קליניק, כך לדבריה, מטופלים ומטופלות מתחת לגיל 18 מתקבלים רק לשני טיפולים מוגדרים. פיסול אף מגיל 16 בליווי הורים, וטיפול לחיזוק סיב השערה. "אלה שני הטיפולים היחידים", היא מדגישה.
מרפאות, לא סניפים
ביוטי קליניק היא רשת מרפאות אסתטיקה מבית סופר-פארם. לא סניפים בתוך חנויות, אלא מרפאות נפרדות עם רמת שירות גבוהה ונראות מוקפדת.
לפי החברה, הרשת מפעילה 11 מרפאות בפריסה ארצית, עם רופאים מקצועיים ומנוסים, שימוש בחומרים איכותיים ומכשור רפואי מתקדם, ודגש על חדשנות רפואית. מגוון הטיפולים כולל מיצוק ואיכות העור, עיצוב ופיסול פנים, טיפולי גוף, אסתטיקה לגברים, PRP ועוד.
איך מתחילים
ניתן לתאם פגישת אבחון ללא עלות. לפרטים חפשו ביוטי קליניק בגוגל או חייגו *5808.
בשיתוף ביוטי קליניק מבית "סופר פארם"





