אם חשבתם שמייגן מרקל (43) כבר סיימה למנף את עצמה כמלכת לוס אנג'לס החדשה, תחשבו שוב. ב-1 ביולי, הדוכסית מסאסקס תחשוף לעולם את הבייבי החדש של מותג הלייף-סטייל שלה, As Ever: יין רוזה, שעושה רושם שכבר תוכנן להפוך לאקססורי החם של הקיץ. אבל תפסו חזק, כי התאריך הנבחר להשקה לא פחות דרמטי מהטעם ה"פירותי עם מינרליות מעודנת" שהוא מתיימר להציע.
עם כוס ביד ופרינססה בלב
היין החדש יושק ב-1 ביולי 2025. מדובר ביום הולדתה ה-64 של הנסיכה דיאנה, חמותה של מייגן ואימו של הארי (40). ואם זה לא מספיק סימבולי, אז זה גם התאריך שבו הארי עשה את הצעד הראשון לעבר אהבת חייו, אחרי שראה תמונה שלה באינסטגרם.
כן כן, לפי ספר הזכרונות של הארי, "Spare", זה היה ביום הזה בדיוק, כשאמו הייתה אמורה לחגוג 55, שהוא שלח למייגן הודעה ראשונה, והלילה הפך לשיחה טלפונית מתמשכת שכנראה הובילה לממלכה אלטרנטיבית של פודקאסטים, סדרות בנטפליקס ורוזה בהשראת אפרסק.
מייגן שוב בתנופה והארי צמוד מאי פעם
מייגן, שמאז ומתמיד עשתה קמפיין לעצמה כמו מקצוענית, יודעת בדיוק מה הקהל שלה מחפש: שילוב של נוסטלגיה, דרמה, מעט אלכוהול והרבה עיצוב מוקפד. בריאיון שהעניקה לאחרונה ל-People, היא חשפה כי העבודה על As Ever מחזירה לה ולהארי את ימי התשוקה הראשונים: "כשראיתי את הברק בעיניים שלו כשהוא ראה אותי חוזרת לכתוב, לערוך, להתעסק בניוזלטרים, הרגשתי כאילו אנחנו שוב בירח הדבש", היא טענה.
לחיים עם אג'נדה
יין הרוזה של מייגן כנראה לא ישנה את חוקי היין העולמיים, אבל הוא כן מתפקד כעוד פאזל קטן בפולקלור של מייגן והארי. סיפור אהבה שהתחיל באינסטגרם, נבנה על מיתוסים משפחתיים, ועכשיו מגיע לכוסות היין שלנו. האם זה גאונות שיווקית או שפל חדש ברגשניות? תלוי את מי שואלים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו




