הרשת מוצפת ביממה האחרונה בסרטונים וויראלים של יצרנים ובעלי מפעלים סינים, שמאוד כועסים על מלחמת הסחר של טראמפ והעלאת המיסים. הם נפגעו כלכלית והחליטו שהם לא שותקים, הם משיבים מלחמה וחושפים את כל הסודות של מותגי היוקרה. האם הם מקרבים את הקץ של מותגי העל?
אין ספק שזו תפנית בעלילה, שכן היצרנים ובעלי המפעלים בסין מפסיקים לשתוק, פותחים מצלמה עושים לכם סיור במפעלים שמייצרים בהם מותגי יוקרה וחושפים את הסודות של הפריטים שנרכשו בשנים האחרונות על ידי כל פאשניסטה. הם טוענים ש-80 אחוזים מתיקי היוקרה של מותגים כמו גוצ'י לואי ויטון, הרמס ופראדה, מיוצרים בסין ולא באירופה. טענות זהות עולות גם לגבי בגדי הספורט של המותגים האהובים (והיקרים) לולו למון ואלו יוגה. במותגים אלו טייץ נמכר באיזורי ה-500 שקלים, אך היצרנים הסינים מציעים אותם למכירה בשישה דולרים.
בסרטונים הם מספרים על תהליך הייצור והעלויות הנמוכות, בדרך כלל עשירית מהמחיר שידרשו מכם בחנויות. זו לא הפעם הראשונה שנחשפנו לעובדה שפריטי יוקרה לא נתפרים בצרפת וגם לא באיטליה, אלא בסין היכן שעלות הייצור נמוכה. אחר כך הפריטים מועברים לאירופה לפינישים האחרונים כמו תפירת הלוגו והלייבל, מה שמקנה למוצר את התווית הנחשקת של "מייד אין איטלי" וכמובן שבאופן אוטומטי מעלה את תג המחיר בצורה מטורפת.
המלחמה של הסינים היא גם על הכבוד הלאומי. הם טוענים ששנים הסבירו לצרכן המערבי שכל מה שמיוצר בסין לא יכול להיות יוקרתי והם החליטו לשנות את כללי המשחק ומעכשיו מציעים לרכוש את אותו תיק ממותג מהם ישירות.