מותג ברבי עולה ליגה, ומשיק לראשונה בובת "קן" בדמות של ספורטאי אמיתי – לברון ג'יימס. כוכב ה-NBA לשעבר, איש עסקים, סופר ופעיל חברתי, הופך ל-Kenbassador הראשון של ברבי – שגריר רשמי מטעם המותג.
המטרה? לציין את ההשפעה התרבותית, הסטייל והתרומה של ג'יימס, רגע לפני 65 שנה לדמותו של קן. הבובה מיועדת לא רק לילדים – אלא גם לקהל הבוגרים שהפך בשנים האחרונות לחלק מרכזי בשוק הצעצועים.
לא רק צעצוע: הבובה שכולה מסר
הבובה מגיעה בגובה חריג – גבוהה מהקן הרגיל – ובאריזה מותאמת. ג'יימס עצמו היה מעורב בעיצוב, כולל פרטי הלבוש: ז'קט וארסיטי בעיצוב אישי, חולצת "We Are Family", נעלי Nike Terminator High, אוזניות Beats, משקפי שמש, פאוץ', שעון, וצמיד I PROMISE המזוהה איתו.
על הז'קט אפשר למצוא טלאים עם אזכורים לנקודות מפתח בחייו: המספר 23 (המספר האייקוני שלו), טלאי של אוהיו (המדינה שבה גדל), וסמל "We Are Family" של הקרן שהקים.
לא (רק) גימיק: תרומה לקהילה
ברבי משתפת פעולה עם קרן לברון ג'יימס ופועלת לקידום חינוך, דיור, תעסוקה ובריאות בקהילת אקרון שבאוהיו. על כל בובה שתימכר בין 14 ל-19 באפריל ברשת Target ובאתר שלה, תוענק תרומה בצורת עותק של ספר הילדים של לברון, I Am More Than, לארגון Save the Children (עד 5,000 עותקים).
בנוסף, מאטל תתרום כספים ישירות לקרן, כחלק מהמהלך לקידום שינוי חברתי ארוך טווח.
לטובת קוראינו בלוס אנג'לס, לפני ההשקה העולמית, תתקיים ב-12 באפריל השקה מוקדמת בחנות UNDEFEATED – עם כמות מוגבלת של בובות, כולל כמה חתומות אישית על ידי ג'יימס. הדלתות ייפתחו בשעה 11:00 בבוקר.
מה-14 באפריל הבובה תימכר ברשתות Target, אמזון, וולמארט ובאתר Mattel Creations במחיר של 75 דולר.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו