מקולי קאלקין: 'אבא שלי היה הכי גרוע'
מקולי קאלקין פותח את הפצעים: אלימות, ניכור הורי, ותביעה חסרת תקדים
Your browser doesn’t support HTML5 audio

הוא אולי לעולם לא יפסיק להיות הילד עם הידיים על הלחיים מהסרט "שכחו אותי בבית", אבלמקולי קאלקיןכבר בן 43 – ואחרי שלושה עשורים של שתיקה, הוא חושף את הסיפור שמאחורי הילדות, שנראתה כמו חלום הוליוודי, אבל בפועל היתה סיוט מתמשך.
בפודקאסט "Sibling Revelry" שלקייטואוליבר הדסון, השחקן סיפר בגילוי לב נדיר על הניתוק מאביו,קיט קאלקין, שנמשך כ-30 שנה, מאז תחילת שנות ה-90.
"לא דיברתי עם אבי בערך 30 שנה, ולא רציתי שום קשר עם אבי המ----. הוא פשוט היה הגרוע ביותר", סיפר.
"תעשה טוב או שאני אכה אותך"
קאלקין תיאר דמות אב דומיננטית, קשה ונרקיסיסטית – אדם שהתעלל פיזית ונפשית בו ובאחיו.
לדבריו, קיט לא רק שהשאיר צלקות עמוקות, אלא נותר בודד גם היום – עם שבעה ילדים וארבעה נכדים, שאף אחד מהם לא מעוניין בקשר איתו.
בשיא הסערה המשפחתית, בעקבות פרידת הוריו קיט ופטריסיה ברנטרופ, קאלקין – אז רק בן 14 – הגיש תביעה להסרת האפוטרופסות של שניהם עליו. בהמשך הסיר את שמותיהם מקרן הנאמנות שצבר מהכנסות הסרטים, ומינה מנהל חיצוני לניהול הכספים.
אפילו צו של בית משפט לא גרם לו לראות את אביו שוב:
קנאה, שליטה והתרסקות משפחתית
לפי קאלקין, ההצלחה שלו דווקא העצימה את האלימות של האב:
גם אחיו, השחקניםקירןורורי קאלקין, ניתקו את הקשר עם האב. משפחה שלמה שבחרה להתרחק.
ב-2008, המשפחה עברה טרגדיה נוספת:דקוטה קאלקין, אחותו של מקולי, נהרגה בתאונת דרכים בלוס אנג'לס בגיל 29. כשנולד בנו הבכור, הוא קרא לו על שמה –דקוטה. כיום, לשחקן שני ילדים עם ארוסתו ברנדה סונג: דקוטה בן ה-4 וקרסוןבן השנתיים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו