NYX Professional Makeup, אחד ממותגי האיפור הפופולריים בעולם, משיק את פעילותו הרשמית בישראל. המותג האמריקני, שנוסד בלוס אנג'לס בשנת 1999 ונרכש על ידי קבוצת לוריאל ב-2014, מתמחה באיפור מקצועי במחירים נגישים.
במסגרת ההשקה המקומית בחר המותג שתי נבחרות: האחת של מאפרים מקצועיים והשנייה של משפיענים מעולמות הבידור והלייפסטייל. את הנבחרת המקצועית תוביל המאפרת אל אדידה, ואליה יצטרפו המאפרים הראל מרגלית, נאור ארמי, עומר בילר, אלדור אבגי ואריאל כדורי.
מצד המשפיענים, יחשפו את המותג שחר טבוך, נועה טקה, אסתר אווקה, בל אגם ושגיא לירן. הם יפיקו תכנים המציגים את הצד הכיפי והנגיש של המותג.
"אני כל כך מתרגשת שהמותג הגיע לארץ", סיפרה אל אדידה. "אני משתמשת במוצריו כבר שנים, גם על עצמי וגם על הלקוחות שלי. יש לי פייבוריטים קבועים כמו ג'ל הגבות THE BROW GLUE והסומק BUTTERMELT".
המותג מדגיש מסר של ביטוי עצמי ללא גבולות ודוגל באותנטיות מלאה - הוא אינו מרטש תמונות של דוגמניות במודעות שלו. שמו נקרא על שם ניקס, אלת הלילה מהמיתולוגיה היוונית, סמל לעוצמה ומסתורין.
אילן נקש, מנכ"ל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל, הסביר: "NYX Professional Makeup נותן מענה לצרכים המשתנים של הצרכניות והצרכנים בארץ. המטרה היא להביא את עולם האיפור המקצועי לכל בית בישראל, מבלי להתפשר על איכות או תקציב".
המותג מכוון לקהל הצעיר והיצירתי, חובבי איפור טרנדי ואופנתי, ופונה במיוחד לקהילת המאפרים המקצועיים. המוצרים יהיו זמינים בחנויות נבחרות ברשתות הפארם ובפרפומריות ברחבי הארץ.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו




