השבוע ישבו סביב המיקרופון של BIG CHIC ערן סויסה, העורך הראשי של For Real, נעמה קסרי, אשת עסקים, שורדת במיל' ובעלת אימפריית האסתטיקה, דרור קונטנטו, מעצב אופנה שמציג בימים אלו שיתוף פעולה עם גולברי, ואיתי בצלאלי, סטייליסט בכיר.
הדיון נפתח בשאלה – האם מותגי היוקרה בדרך החוצה? הנתונים, לדבריהם, לא מעודדים: בשנה האחרונה דיווחו בתי אופנה כמו לואי ויטון, שאנל, פראדה ומייקל קורס על ירידות במכירות, בעוד ורסאצ'ה נמכרה בעקבות קשיים. קסרי הצביעה על עליית החיקויים מהאתרים הסיניים כגורם מפתח:

סויסה חשף:
סקימס של קים: "בדיחה" או גאונות עסקית?
בהמשך השיחה עבר הפאנל למוצר החדש של SKIMS, מותג האופנה והלייף-סטייל של קים קרדשיאן - מסכת פנים אלסטית בצבע ניוד לחיטוב הסנטר והלסת. המוצר, שמכיל קולגן, הפך ללהיט ברשתות. קסרי הבהירה:
בצלאלי היה חד משמעי:
"צימרמן פוגש את ולנטינו": קונטנטו לגולברי
קונטנטו הציג את הקולקציה החדשה שעיצב עבור גולברי – ערב בשחור-לבן, תחרות, רקמות וגזרות קלאסיות:
"לא צריך דיאטה – וגם לא כל כך הרבה פוטושופ"
כוכבת הרשת אודיה פינטו נישאה והציגה שלושה לוקים שונים. בצלאלי מתח ביקורת על התמונות ששוחררו מהאירוע:
ביג פאשן או ביג מיסטייק?
הדיון ננעל עם עומר אדם, שמופיע בסבב הופעות באצטדיון רמת גן בלוקים של הסטייליסטית אור לוזון (אורלו) – חלקם אלגנטיים, חלקם בהשראת פוטבול. בצלאלי אהב:
קסרי הייתה ישירה:

