אחרי עונה סוערת בבית "האח הגדול", יוכי ודרורה סוגרות מעגל בפודקאסט "יאחתי". בפרק סיום העונה. הם להימורים שלהן מתחילת העונה, נזכרו בדיירים שעברו על המסך וסיפרו איך זה מרגיש ללוות את הבית מבחוץ, אחרי שכבר היו בו מבפנים.
היתרון של יוכי ודרורה בפודקאסט הוא לא רק שהן צפו בעונה. הם הגיעו עם זיכרון גוף של הפורמט: השגרה, הלחץ, הדינמיקות והפער המפורסם בין מה שקורה בבית לבין מה שבסוף מגיע למסך. וזה, כידוע, פער שיכול לפרנס לא מעט פרקי פודקאסט.
הפרק החדש מסמן את סגירת העונה של הפודקאסט, שליווה את "האח הגדול" מקרוב לאורך התקופה האחרונה. אחרי שבועות של פרשנויות, זיכרונות, הימורים ותגובות למה שקרה בבית, יוכי ודרורה מסכמות את החוויה שלהן כמי שכבר חיו את הפורמט בעבר ועכשיו חזרו אליו מבחוץ.







