"המטרה היא לשמח אנשים": המארז יוצא הדופן שנועד להנציח את ירין, עדן ואוראל

משפחותיהם של ירין משה אפרים ז"ל, עדן ליז אוחיון ז"ל ואוראל אבוחצירה ז"ל - שלושה מנהלי הבר באירוע הטרגי בפסטיבל "נובה" - החליטו להנציח אותם בדרך מיוחדת • הם יצרו מארז קוקטיילים, שמבוסס על המתכונים המועדפים עליהם • תוכלו לרכוש אותו מחר (שישי) בקניון עזריאלי - הרווחים מיועדים להנצחה

צילום: יח"צ

בפסטיבל 'נובה' נרצחו בשבת השחורה בה פרצה מלחמת חרבות ברזל, בתאריך 7 באוקטובר 2023, צעירים רבים - ביניהם גם שלושה מנהלי בר של חברת 'דרים בר'. ירין משה אפרים ז"ל, עדן ליז אוחיון ז"ל ואוראל אבוחצירה ז"ל עבדו כמנהלי בר בפסטיבל. כעת, החליטה החברה להנציח אותם עם מארז קוקטיילים מיוחד. הרווחים מהמכירות יועברו לטובת הנצחתם.

מימין: ירין, עדן ואוראל, צילום: דרים בר

"המטרה היא לשמח אנשים ולהפיץ אהבה - זה מי שהם היו", אומר אלירן אפרים, מבעלי 'דרים בר'  - אחיו הגדול של ירין ובן-דודה של עדן. אפרים תיאר את תכולת המארז וסיפר שהוא כולל bitter & Sexy - הקוקטייל המועדף על ירין שמוקדש לזכרו ומכיל ג’ין, קמפרי, סאוור, וסירופ פסיפלורה. Sassy pineapple - הקוקטייל המועדף על עדן, שכולל וודקה, נקטר אננס, ליים, מונין אננס, וסירופ פסיפלורה. Malaby of love - הקוקטייל המועדף על אוראל שהוא כולל ערק שקדים, ליים, מי ורדים, סירופ מלבי וסירופ פלרנום.

את המארזים (במחירים של 99 עד 249 שקלים) ניתן יהיה לרכוש בקישור, וכן בקניון עזריאלי בתל-אביב מחר (שישי), בשעות 10:00-15:00.

ירין ואוראל, צילום: דרים בר

אלירן אפרים סיפר ל"ישראל היום" על השיחה האחרונה ירין, עדן ואוראל: "הם היו לב העסק שלנו. דיברתי איתם בפעם האחרונה בתאריך 7 לאוקטובר בשעה 9:20 בבוקר. הם אמרו שיורים עליהם. לא הבנו את גודל האירוע בהתחלה, ועם הזמן הבנו". אפרים, ששמע על האירוע בלייב, ניסה לסייע בסיטואציה הבלתי אפשרית. "ביקשתי שיישארו ביחד וניסיתי להרגיע אותם. אמרתי שיתכופפו והם יהיו בסדר. אני מאמין שהם לא נפרדו עד הרגע האחרון. הם היו שלישיה כל כך חזקה, עד הרגע האחרון".

המסיבה בנובה., צילום: עידו דרבי

לדבריו השלושה עבדו יחד במשך שבע שנים. "בקורונה לא היה מה לעשות, לכן יצרנו יחד מארזי קוקטיילים ושלחנו אותם לבתים ולחברות. הם היו הראש שמאחורי הרעיון ויצרו את הקוקטיילים והמארזים", הוא נזכר. "לכן החלטנו להציע עכשיו את המארזים שלהם. עזריאלי שמעו את הסיפור שלנו ונתנו לנו במה, ממקום מפרגן".

איך היו התגובות עד כה?

"התגובות מעולות. הקמנו פה עמדה יפה של קוקטיילים, עם מסך שמקרין את התמונות הכי אופטימיות שלהם. קשה לפספס אותנו. אנשים מגיעים, מתרגשים ובוכים, וזה מחמם את הלב. הם גם מדליקים נר לזכרם לצד רכישת המארזים. יש גם מספר חברות שפנו וקנו מאיתנו את המארזים על מנת לחלק לעובדים שלהם".

ירין משה אפרים ועדן, צילום: דרים בר

מה תעשו עם הרווחים מהמכירה המיוחדת?

"אנחנו הולכים להנציח אותם באין-ספור דרכים. אנחנו רוצים להזמין ספר תורה על שמם ועוד הרבה דברים. ההנצחה שלהם היא בראש מעיינינו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר