רק לא עם השיניים: ככה פותחים בירה בלי פותחן

טיקטוקר מצליח שיתף חמש דרכים לפתוח את המשקה הפופולרי במקרה שנתקעים והסעיר את הרשת • חלק מהשיטות אמנם דורשות זהירות יתרה וכמובן, מעט מיומנות - אבל כך תוכלו לעשות זאת גם בעצמכם

נתקעתם בלי פותחן?. צילום: GettyImages

אל תשברו את השיניים - אתם בטח לא זוכרים את זה כי הייתם תינוקות, אבל תהליך בקיעתן כואב עד מאוד. שרדתם אותו בגבורה, אתם מתהדרים עכשיו בסט שיניים מתפקד וחזק, אז למה שתרצו להרוס אותו בעשיית דברים שלא אמורים להיות מבוצעים על ידי השיניים, כמו למשל, לפתוח בקבוקי בירה?

מעבר לכך שמדובר בפעולה שיש להיזהר מפניה, זה גם כואב ולא תמיד עובד. למזלנו, יש אנשים עם יותר מדי זמן פנוי ואינספור עוקבים בטיקטוק שבחנו כמה שיטות אחרות. (מייקל לואיס, לתשומת ליבך לפעם הבאה שתרצה לפתוח בקבוק בצורה מקורית....). אחד מהם הוא ריקו סוטו, טיקטוקר מצליח עם ערוץ בשם drinkowithrico אחריו עוקבים יותר משני מיליון גולשים. כמו ששם הערוץ מרמז, הוא מוקדש כולו למשקאות.

בסרטון שהעלה סוטו לפני ימים אחדים וזכה ליותר מ-1.8 מיליון צפיות, הוא מדגים חמש דרכים יצירתיות לפתיחת בקבוק או פחית בירה. כאלה שלא מחייבות שימוש בשיניים.

@drinkowithrico

The last one !😂🤣 oops !

♬ Just Wanna Rock - Lil Uzi Vert


תופסן מתכת בצד דלת המכונית

אומנם לא לכך התכוון המהנדס ויש מצב שהמוסכניק שלכם, אם יצא צדיק, ינזוף בכם כשתגיעו להעביר את הרכב טסט, אבל תאמינו או לא, עם תנועת יד סיבובית נכונה והפעלת לחץ בצידה, זה עובד. הצמידו את צידו התחתון של הפקק לתופסן בצורת ה-U שמשמש לסגירת דלת הרכב והפעילו לחץ קל. הפקק אמור להשתחרר.

פתיחת בירה עם הרכב, צילום: מתוך עמוד היוטיוב

שולחן או כיסא

הצמידו את הפקק לקצה השטוח של כיסא או שולחן יציבים ותנו מכה קטנה לפקק. הפקק יפול כאילו היה חמאה שנמסה בשמש הקופחת. מילת אזהרה: אתם לא מייק טייסון, אז תנו מכה חזקה מספיק כדי שהפקק יפתח, אבל לא כזו שתשרוט את השולחן או גרוע מכך, תגרום לכם להיפצע.

בירה בחוף, צילום: רפאל בן ארי

שימוש בפחית בירה אחרת

זה כמובן טריק שמיועד לפחיות ויעבוד פחות על בקבוקים. בואו נודה, הוא לרוב הוא נועד רק כדי להרשים את הסובבים לרוב ודורש מעט אימון לפני שהוא מצליח. קחו שתי פחיות ומקמו אחת מהן מעל לשנייה כאשר הפותחן של הפחית העליונה ממוקם בדיוק מעל זה של הפחית השנייה וכך גם שאר חלקי הפחיות. במשיכת יד קלה לאחור, הזיזו בתנועה מהירה את הפחית העליונה. אם הפעלתם מספיק כוח והמיקום היה מדויק, הפחית התחתונה תפתח. אם אתם מתעקשים לעשות שימוש בבקבוק בכל זאת, מה שאתם צריכים לעשות הוא להחזיק חזק את הבקבוק התחתון בחלק העליון הקרוב לפקק ואז לקחת בקבוק נוסף וזהה, להפוך אותו, להצמיד את הפקק שלו לזה של הבקבוק הראשון, ואז להפעיל מעט כוח ולחץ. הפקק אמור לעוף באוויר (אז זהירות על העיניים ועל מי שלידכם).

הבריח בצד הדלת

השיטה הזאת תלויה, כמובן, בסוג הדלת שיש לכם. אבל העיקרון פשוט: קחו בקבוק, הצמידו אותה לבריח ובתנועה אחת חדה ומהירה שדורשת הפעלת לחץ, הפקק אמור ליפול.

פתיחת בירה עם הדלת, צילום: מתוך עמוד היוטיוב

סכין

הטריק הזה הוא האח הקטן של פתיחת בקבוקי השמפניה עם חרב - זו שנהוגה בקרב עשירים ומפורסמים כאשר הם משיקים יאכטה נוספת המצטרפת לאוסף. העיקרון פשוט והשיטה עובדת באופן הטוב ביותר על בקבוקים מצוננים היטב (אז כדאי לדאוג שהבירה תגיע מדלי קרח או מקרר).

@haruharule#short#fun#hack#haru♬ nhạc nền - Haru Le


לוקחים סכין, בדרך כלל סכין חמאה, כי בכל זאת המטרה היא לפתוח את הבקבוק ולא להוריד לעצמכם אצבע בדרך. דופקים קלות על צידי הבקבוק (יותר בשביל אפקט השוויץ במקרה הזה), ואז במכה חדה ומהירה מעיפים את הפקק.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר