בריא ומשתלם: האתרים המומלצים ביותר להזמנת פירות וירקות

פירות מכל הסוגים במהירות, נוחות וקלות (אילוסטרציה) | צילום: Getty Images

ממשבר הקורונה שהכה בעולם הקולינריה יצאו גם דברים טובים, בראשם ההיכרות המחודשת שלנו עם החקלאים והמשקים המגדלים פירות וירקות • ערכנו עבורכם רשימה עם כל האתרים המומלצים להזמנת סל ירקות במשלוח, לכם נותר רק לבחור

המלחמה שפרצה לפני כעשרה ימים העכירה את אחת התקופות הכיפיות ביותר בשנה, התפר שבין הקיץ לאביב, וזה מבאס, אך בואו ננסה למצוא בזה גם את הדברים הטובים. אנחנו תקועים בבית רוב היום, מצב שכבר די התרגלנו אליו בשנה וחצי האחרונות בגלל הקורונה. אז בהתאם, כי כמה אפשר לראות חדשות, שדרגנו את יכולות האפייה והבישול שלנו, והעסקים הקולינריים שדרגו את הדרכים שבאמצעותן המוצרים שלהם מגיעים אלינו, דבר חשוב לא פחות.

אחד התחומים שבהם השדרוג נעשה בהצלחה רבה במיוחד, בין אם מחוסר ברירה ובין אם מתוך כוונה שכזו, הוא עולם משלוחי הפירות והירקות. הרי אין מחזה יפה יותר בעולם מלפתוח ארגז גדול ומלא בשלל ירקות ופירות צבעוניים. המחירים, אגב, יקרים יותר מהמחיר הממוצע ברשתות השיווק, אך נזכיר כי לרוב מדובר בסחורת "בוטיק", משמע איכותית יותר.

בין אפיית חלה לעוגיות אמסטרדם מושחתות, ננצל את התקופה הנוכחית שבה מזג האוויר מייצר לנו את הסחורה היפה והטעימה ביותר, ונכיר לכם את האתרים המומלצים ביותר להזמנת פירות וירקות ברשת. אם אתם מחובבי הז'אנר, סביר להניח שתכירו את מרבית השמות המופיעים בכתבה, אז הוספנו אליה גם שמות של כמה משקים קטנים ומומלצים.

עלה אונליין

"עלה הביתה" היא האחות הקטנה למגזר הפרטי של "עלה עלה", שמגדלים ומשווקים כבר שנים רבות חומרי גלם מעולים למסעדות ולקייטרינג. ניתן למצוא בה סחורה ייחודית משלל ספקים לצד סחורה סטנדרטית ברמה גבוהה. אתם יכולים להרכיב לעצמכם את הסל או לבחור באחד מהסלים המוכנים. נוסף על כך, ניתן למצוא גם מגוון מוצרי מזווה משלימים לרכישה באתר.
לאזורי משלוח והזמנות לחצו כאן

     

View this post on Instagram

           

A post shared by עלה עלה (@aleh_aleh)

נוי השדה

הרשת הוקמה על ידי נוי הדס, בת 29 ודור שלישי לחקלאים, כשהייתה בת 21 בלבד. הרשת מצליחה ומתרחבת בצעדי ענק, מעסיקה 250 עובדים ומונה כיום שמונה סניפים ואתר משלוחים שמגיע לאזורים רבים בארץ.

הרשת משתפת פעולה עם שטראוס וארקפה, שאת מוצריהן ניתן גם כן לקנות באתר נוי השדה. במהלך שנת 2021 צפויה הרשת להגיע לכל הארץ במשלוחים.
לרשימת הסניפים ולהזמנות לחצו כאן

     

View this post on Instagram

           

A post shared by 🥑🍍🍓🍉 נוי השדה 🍉🍓🍍🥑 (@noyhasade)

מושבניק

מושבניק הוקם בשנת 2012 ולמעשה נחשב לאחד מחלוצי הסצנה. הירקות והפירות מגיעים מעשרות חקלאים ישראלים ברחבי הארץ, חלקם עם סחורה "סטנדרטית" וחלקם עם סחורה מיוחדת יותר וזנים נדירים. בנוסף ניתן לרכוש לקטים קלופים, קצוצים וחתוכים שמתאימים לסלטים, מוקפצים ואפילו לחמוצים ותבשילים.
להזמנה לחצו כאן

כרמלה

כרמלה "נולדה" בשוק הכרמל, בדוכן המשפחתי הוותיק - בן למעלה מ-50, של האחים חסיד. מדובר בעסק שהתחיל בקטן מתוך רצון להביא את המוצרים מהדוכן בשוק אל הלקוחות, ועם הזמן גדל והתעצם עם יותר ירקות ופירות ויותר לקוחות באזורי משלוח שונים.

כיום ניתן לרכוש באתר, בנוסף לפירות וירקות, מוצרים רבים משוק הכרמל, כולל מוצרי מעדניה, גבינות, נקניקים, לחמים ומוצרי מזווה.
לפרטים נוספים ולהזמנות לחצו כאן

     

View this post on Instagram

           

A post shared by כרמלה Carmella (@carmella.co.il)

נטורזה

אתר נטורזה מגיע אלינו מהערבה ומבוסס, בהתאם, על טהרת חומרי הגלם שמציע האזור. המשק מציע תוצרת חקלאית מגוונת ואיכותית שאותה הוא משווק בכל רחבי הארץ וגם מחוצה לה, דרך אתר חדש שהושק לאחרונה.
לפרטים נוספים והזמנות לחצו כאן

     

View this post on Instagram

           

A post shared by נטורזה טבעי שתאהב (@natureza.arava)

שוקיט

מדובר באחד מאתרי ההזמנות הפופולאריים בישראל, בין היתר בזכות מהירות המשלוחים שלו, כאשר כל משלוח שמוזמן עד השעה 13:00 מגיע באותו יום. תחילה פעל האתר באזור תל אביב בלבד, אך מאז שנרכש על ידי חברת "עטרה" התרחב לכל אזור גוש דן, לערים רבות באזור השפלה, ערי השרון ואפילו חיפה, קריות וירושלים.
פרט למאות סוגי פירות וירקות, נמצא באתר גם מוצרי מעדניה רבים, גבינות, נקניקים, יינות, חטיפי בריאות ועוד.
להזמנה ופרטים נוספים לחצו כאן

שוקיט, יחצ

שולינקה

מדובר בעסק משפחתי עם סיפור מרתק שהחל לפני יותר מ-60 שנה בשדות עמק יזרעאל. ההורים שולה ויוסף הפכו לחקלאים וגידלו מגוון ירקות, שאותם מכרו בעזרת סיורים באזור על סוס ועגלה. חמשת ילדיהם הצטרפו והחלו לסייע בניהול השוטף של העסק, ומכאן היה זה עניין של זמן עד שהתחילו לשווק את מרכולתם גם בזירת האונליין.
לפרטים נוספים והזמנה לחצו כאן 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by שולינקה - תכל'ס מהשדה (@shulinka_co_il)

מיכאלי

מדובר בעסק משפחתי השוכן בעוטף עזה, 420 דונמים של גידולים חקלאיים שנמצאים באזור כרמיה. באתר עצמו ניתן למצוא תוצרת חקלאית אורגנית במחירים "לא אורגניים", לצד מוצרים נלווים של חקלאים ובעלי משקים מהאזור.
להזמנות לחצו כאן

     

View this post on Instagram

           

A post shared by משק מיכאלי - טרי, בריא, ישראלי (@michaeli.organi)

השוקה

אתר "השוקה" מאפשר לצרכנים לבצע משלוח של מוצרים טריים ואיכותיים מבלי לצאת מהבית או לעמוד בתור. הייחודיות של האתר היא במשלוחים טריים, כך שההזמנות בעצם נאגרות, ורק לאחר שהן נסגרות הסחורה מוזמנת מהחקלאי, כך לא נזרק מלאי עודף ומיותר.
לפרטים נוספים והזמנות לחצו כאן

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Hashooka - השוקה (@hashooka)

משק 79

מאחורי "משק 79" עומדים קים ושניר, זוג צעיר מאזור המרכז. העסק הוקם בתקופת הקורונה, אז חזרו השניים משליחות באנגליה וחשבו על דרך שבה ניתן להנגיש את הסחורה של משק 79 למגזר הפרטי. בנוסף, ניתן למצוא במקום גם מוצרי מעדנייה ושמן זית.
להזמנות ובדיקת אזורי משלוח לחצו כאן

     

View this post on Instagram

           

A post shared by משק 79 רינת משלוחים (@meshek_79_rinat)

משק חביביאן

המשק האורגני של משפחת חביביאן נחשב לאחד המקומות הפופולאריים והאהובים. הוא שוכן במושב הודיה ליד אשקלון ומציע מדי שבוע סוג של "סל הפתעות" - ירקות שנקטפים מדי בוקר ומגיעים לבתים עד הערב. הרכב הסל, כמובן, משתנה בהתאם לעונה ולמה שהמשק מייצר באותה העת, וניתן לעשות בסל מעט מאוד שינויים, וטוב שכך.
ניתן למצוא במשק ירקות רגילים לצד דברים מיוחדים ,וישנה גם אופציה למנוי קבוע.
להזמנות ולפרטים נוספים לחצו כאן

     

View this post on Instagram

           

A post shared by משק חביביאן (@meshek_havivian_)

הגליליים

אתר הגליליים אוסף תוצרת חקלאית משובחת מחקלאי הצפון ומביא אותה במשלוח לאזורים נרחבים בישראל, באמצעות אתר נוח, מונגש ונעים לשהייה.
לפרטים נוספים והזמנה לחצו כאן 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Hagliliim - הגליליים (@hagliliim)

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר