איתמר מ"חתונה ממבט ראשון": "צו הרחקה לקארין? לא היה ולא נברא"

לאחר שסיים את חלקו בתוכנית כשהוא נטול אהבה, זכה עמי למטחי ביקורת מהצופים על התנהלותו בתוכנית • "המרחק ביני לבין הדמות על המסך היה רחוק מאוד" • מחר ב"שישבת"

איתמר עמי, כוכב "חתונה ממבט ראשון", צילום: כפיר זיו

שתי שאלות חשובות הטרידו השבוע את צופי "חתונה ממבט ראשון": מי מהזוגות נשארו ביחד והאם איתמר עמי הוציא צו הרחקה לקארין שניידרמן.

על השאלה הראשונה קיבלו הצופים את התשובות הצפויות. על השאלה השנייה עונה עמי בהחלטיות: "לא היה היה ולא נברא. זו השמועה הכי מוזרה ומצחיקה, כי אפשר ללכת בשנייה לתחנת משטרה ושם יראו שאין. תאמין לי שאלה שטויות".

ואם היה צו היית מספר?
"כן, לא הייתי משקר".

אז איך התחילה השמועה?
"אין לי מושג מאיפה זה התחיל, אבל קיבלתי את זה מכל כיוון אפשרי. לפחות כמה אלפי אנשים שאלו אותי על זה".

איתמר עמי הגיע לטלוויזיה כדי למצוא כלה ולעבור תהליך מול המצלמות.

"כולנו חלמנו להיכנס ל'חתונמי' ולסיים כמו הגר וניר, שראינו שממש עברו תהליך. אבל יש עוד דברים בדרך, גם אם זה לא מסתיים בקשר אמיתי. חשבתי ששם זה טיפול רציני ומואץ, שיכול לשחרר אצלי משהו ויכול לפתוח אצלי את הלב".

איתמר וקארין ב"חתונה ממבט ראשון", צילום: קשת 12


אל התוכנית הגיע בעקבות היכרות עם עובדת בהפקה, שחיברה אותו עם המלהקת. המומחים מצאו עבורו התאמה, וכמה שבועות אחרי כן הוא כבר התייצב מתחת לחופה. ולא סתם התייצב: עמי כיכב בפרק הבכורה של חתונמי, שם הוצג כחתן אחד ששתי כלות נלחמות עליו, אבל מהר מאוד הוא הפך למטרה של הצופים ושל הטוקבקיסטים, שלא חסו עליו.

"ידעתי שיהיו רגעים יותר טובים ופחות טובים בתוכנית, אבל לא חשבתי שזה ילך לשם", הוא מודה. "בסוף, מכל מה שראו בתוכנית, גם בתקרית הטרנינג המפורסמת, היו ניסיונות עיקשים שלי לקרב את קארין אלי.

"פתחתי איתה את זה, ושאלתי אותה על החברים שלה והמשפחה שלה, ובאותו היום התנצלתי על כך שטיפלתי בכל בחוסר רגישות".

מה הרגשת כשקראת טור ביקורת טלוויזיה שיצא נגדך?
"זה לא נעים וזה קשה, אבל היתה נקודה שהבנתי בעצמי את המרחק המטורף בין מי שאני לבין מה שאנשים רואים, וזה הקל. אני לא בן אדם אלים, ולא תמצא בן אדם אחד בעולם שיגיד שאני אלים. המרחק ביני לבין הדמות על המסך היה רחוק מאוד. בסופו של דבר, הקהל ראה את מה שהראו לו, ועל הפער הזה אחראי מי שתיווך את זה לצופים".

בראיון חשוף הוא מספר על הרגעים הקשים, החשיפה, הביקורת והמומחים, והכל על האהבה האמיתית בחייו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר