תותחית או מביכה? תגובות מעורבות להופעתה של סתיו שפיר ב"הזמר במסכה"

כצפוי, רגע חשיפתה של חברת הכנסת לשעבר בריאליטי הקריוקי הוליד תגובות רבות ברחבי הרשת, תומכות ואוהבות מחד וארסיות מאידך

"רגע השיא של 'הזמר במסכה'". שפיר, צילום: קשת 12

לפני כחודש היינו בטוחים שהחשיפה של פרופסור איתמר גרוטו כאפון ב"הזמר במסכה" תהיה הפתעת העונה. אמש (שלישי) נחשפה זהותה של החיפושית, ונוכחנו לדעת שבריאליטי כמו בריאליטי - אין דבר כזה ידוע מראש או צפוי. אחרי שהצליחה להפנט את הקהל והשופטים במשך כמה תוכניות, כשהיא כובשת בקולה, החיפושית הסירה את המסכה ומאחורי הפרפורמרית שזזה ושרה כמו משתתפת פסטיגל משופשפת, התגלתה חברת הכנסת לשעבר סתיו שפיר.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Stav Shaffir (@stavshaffir)

"מה זה? מה זה? אחד הרגעים המצחיקים בחיי. תודה, 'הזמר במסכה'", כתבה שפיר באינסטגרם שלה אתמול אחרי החשיפה שהובילה כמובן לגל תגובות ברשת, מפרגנות מחד אך גם ארסיות מאידך.

כמו השופטים, שלא חסכו בשבחים ליכולות השירה וההופעה של שפיר, והעלו ניחושים שכללו שמות של זמרות מקצועיות דוגמת מירי מסיקה ועדן בן זקן, גם רבים מהצופים פרגנו לשפיר בחום. "היית תותחית. הראית כמה את זן משובח והפסד לפוליטיקה שאת לא שם כעת", כתב גולש. אחר הוסיף וחיזק על הרגע שבו נחשפה זהותה: "רגע השיא של 'הזמר במסכה'. סתיו שפיר המדהימה קרעה את המסך כ'חיפושית' כשכל פאנל השופטים היה בטוח שמדובר ב'זמרת בת זמרת'". "סתיו שפיר האחת והיחידה", המשיכו הגולשים לפרגן. "לא הודחת כי כבר ניצחת. איזה ביצועים הבאת. אמא'לה ואבא'לה".

כצפוי, גולשים אחרים שחולקים על עמדותיה הפוליטיות והחברתיות של חברת הכנסת לשעבר, בחרו להגיב במילים הרבה פחות מחבקות. "דירוג ח"כים מביכים מעודכן: 5. מיקי מכלוף 4. הבחור עם הנורה שתאיר את רמת גן 3. איתן כבל 2. סתיו שפיר, הקפיצה הגדולה 1. איוב קרא בשבוע ה-1309 ברציפות", צייץ גולש.

"סתיו שפיר מתמודדת, פירה שופטת ורינה מצליח אורחת - זאת לא התחלה של בדיחה, זה 'הזמר במסכה'", נכתב בתגובה אחרת. "סתיו שפיר זה בדיוק כמו 'רוקדים עם כוכבים'. אם אתה שם, אז כנראה האופק שלך לא משהו". בתגובה אחרת והפוליטית מכולן נכתב: "ההופעה של סתיו שפיר ב'הזמר במסכה' רק מראה כמה בחירות 2019 מועד ב' היו מעפנות מכל כיוון".

שפיר (36) זכורה בעיקר כמובילת המחאה החברתית של שנת 2011. היא חברת כנסת לשעבר וכיום יושבת ראש המפלגה הירוקה ועיתונאית. הביצועים המופלאים שלה לא הפתיעו את מי שבקי בביוגרפיה שלה, שכן שפיר למדה בבית הספר למוזיקה רימון ונחשבת לפסנתרנית מוכשרת, שאף תועדה מנגנת במסדרונות הכנסת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר