לא היינו צריכים את "זמן אמת" כדי לדעת שמשהו מסריח במשטרה

למרות ההשקעה בתחקיר, "חוק בלי סדר" לא סיפקה מידע מטלטל על אירועים לא מוכרים • חבל שלא סיפרו לנו משהו שאנחנו עוד לא יודעים

זמן אמת. צילום: כאן 11

לא באמת היינו צריכים את כתבתה של רוני זינגר, ששודרה הלילה (רביעי) בתוכנית התחקירים "זמן אמת" של כאן 11, כדי לדעת שמשהו מסריח במשטרת ישראל. ועדיין, צפייה בה מעלה חששות רבים בנוגע לתהליך הבן־גבירזציה שעוברת המשטרה בשנה האחרונה.

זינגר הציפה מגוון של התנהלויות בעייתיות, החלטות קפריזיות, מינויים מפוקפקים, קידום של שוטרים סוררים ולקקנים, התפוררות שרשרת הפיקוד בעקבות הידוק קשרים של השר עם קצינים זוטרים, חקירות פוליטיות, עידוד ונרמול של אלימות שוטרים, מעצרים לא מוצדקים של פעילי מחאה, מפכ"ל כנוע וחסר עמוד שדרה, אובדן אמון ציבורי במניעי המערכת, קריסת המשילות ועלייה דרסטית בפשיעה.

מתוך "זמן אמת",

למרות ההשקעה בתחקיר, "חוק בלי סדר" לא סיפקה מידע מטלטל על אירועים לא מוכרים, אלא בעיקר נברה בכמה מקרים שכבר פורסמו והדגישה ממצאים מטרידים שמאששים את התפשטות הפוליטיזציה בצמרת הארגון.

הכל כבר פורסם. מתוך "זמן אמת", צילום: צילום מסך, כאן 11

קצינים בכירים לשעבר סיפרו בפנים גלויות על העתיד הקודר שמצפה למשטרה ככל שבן גביר יגביר את כוחו ואת שליטתו על כחולי המדים. ספוילר: זה לא הולך לכיוון טוב.

אולי תספרו לנו משהו שאנחנו לא יודעים?

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר