מעריצים, ספוילרים ואזעקות בסופר: כוכבי "קופה ראשית" הגיעו להקרנת פרק המלחמה

שחקני הסדרה המצליחה הגיעו להקרנת פרק מיוחד שנוצר בעקבות המלחמה • "הפרק מוקדש לשי טרמין האהוב והיקר שנהרג לפני כמה ימים בעזה", אמרה קרן מור על הבמה לפני ההקרנה

הקרנת פרק בכורה לעונה החדשה למלחמה של קופה ראשית / צילום: משה בן שמחון

רגשות מעורבים הציפו את כוכבי הסדרה "קופה ראשית", כאשר אמש (רביעי) הגיעו למלון שפיים לרגל הקרנת הפרק המיוחד שצולם בעקבות המלחמה.

"זה ערב מרגש", שיתף בתחושות השחקן יגאל עדיקא. "זה פרק שמוקדש לתושבי הדרום שסובלים כל כך קשה". דניאל סטיופין הדגיש כי "גם בתקופות הכי קשות, בן אדם רוצה לצחוק ולפרוק".

אמיר שורוש ("ראמזי"), צילום: משה בן שמחון

לצד ההתרגשות משידור הפרק והאווירה המרוממת שהייתה מצד המעריצים הצעירים שפונו מכפר עזה וכעת שוהים בביתם הזמני בקיבוץ שפיים, חברי הקאסט לא הסתירו את עצבותם לאחר שהתבשרו השבוע על נפילתו של חבר צוות ההפקה שי טרמין ז"ל, שנפל בקרבות ברצועת עזה בסוף השבוע האחרון. "הוא היה איש נדיר. כל הזמן הייתי אומר לו ‘כמה שאתה יפה ככה אתה טוב’", סיפר בעצב השחקן אמיר שורוש.

רודי סעדה סיפר על הקשר ההדוק שנוצר בין השחקנים. "קופה ראשית זו משפחה, ומדובר בן משפחה. אנחנו קצת משפחה שכולה".

רודי סעדה "מראיין" את יגאל עדיקא, צילום: משה בן שמחון

קרן מור עלתה על הבמה לפני הקרנת הפרק: "כולנו כאן מתפללים לסיום המלחמה ושובם של החטופים כולם מהר ועכשיו", אמרה, "מתפללים גם לשובכם לבתים שלכם ולשגרה. צילמנו את הפרק הזה במטרה לתת קצת נחמה ואם מישהו מצא בפרק נחמה זה אנחנו. הפרק מוקדש לשי טרמין האהוב והיקר שנהרג לפני כמה ימים בעזה".

הפרק המיוחד של "קופה ראשית" שצולם בעקבות המלחמה, ישודר ביום שני 1 בינואר 2024 לאחר "חדשות הערב" בכאן 11.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר