צפו: מיקי ואורלי מ"החיים זה לא הכל" מתאחדים

צמד השחקנים עידן אלתרמן ויעל לבנטל, שגילם זוג בסדרה המצליחה, חזר לשתף פעולה ופרסם סצנה ברוח התקופה שבה עורר לחיים את הדמויות האייקוניות • הקטע המשעשע לפניכם

"החיים זה לא הכל". צילום: יח"צ

האיחוד שלא ידעתם שהייתם צריכים: אמש (שני) בשעות הערב פרסמו השחקנים עידן אלתרמן ויעל לבנטל בחשבונם ברשת החברתית אינסטגרם סצנה שאותה יצרו על בסיס הדמויות של מיקי ואורלי ברנשטיין, אותן גילמו השניים בקומדיית המצבים "החיים זה לא הכל", שהגיעה לסיומה לפני למעלה מ-12 שנים אחרי ששודרה כ-10 שנים, על פני 9 עונות, בערוץ 2. 

"החיים זה לא הכל", צילום: יח"צ

"בגלל שכולם מתאחדים לאחרונה, הרמנו את הכפפה. קבלו פרודיה על 'החיים זה לא הכל' מהדורת מלחמה", הכריז אלתרמן בפוסט משותף לו ולשחקנית יעל לבנטל.

הסצנה המדוברת נפתחת בצמד המילים שכל כך מזוהה עם הדמות שאותה מגלם אלתרמן, מיקי ברנשטיין, "קרה אסון!", אותו הוא אומר לאשתו, אורלי ברנשטיין שבדיוק עסוקה בצפייה באחת מהצהרותיו של דובר צה"ל תת אלוף דניאל הגרי. "עוד פעם ההגרי הזה?", זועם מיקי, שזוכה לנזיפה מצד אורלי שלא מסתירה את התלהבותה מהגרי.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by עידן אלתרמן • Edan Alterman (@alterman_)

בהמשך, בניסיון למצוא חן בעיני אשתו ולזכות בתשומת ליבה, מתחפש מיקי לחייל, וזוכה אמנם לרגע של התפעלות מצד אורלי, אך היא, כהרגלה, מנסה מיד לאתגר אותו ולדרוש ממנו לדבר באנגלית (כפי שהגרי נוהג לעשות בהצהרותיו). מיקי מספר בשפה האנגלית על "האסון" שהתרחש ומודיע על סתימה בביוב של הגינה. בסצנה האחרונה שניהם עומדים מול פתח ביוב (בפרפרזה לצילומי דובר צה"ל שבהם נחשפו מנהרות חמאס ברצועה) ומסביר את הממצאים.

אורלי כמו אורלי, עדיין לא משתכנעת מספיק ממיקי שמנסה בכל כוחו לשדר גבריות, ודורשת ממנו טון מרותי יותר. "שאלות?", מנסה מיקי את מזלו בניסיון לחקות את הגרי חיקוי מדויק יותר. בסיום הסצנה, כשגם זה לא מצליח להרשים את אורלי, היא מודיעה שהיא "חוזרת למקורי", ומותירה את מיקי מאוכזב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר