טוויסט בלתי צפוי ב"המכשף": הנרי קאוויל לא ימשיך לגלם את גראלט

בעונתה הרביעית של סדרת הלהיט של נטפליקס, המבוססת על סדרת הספרים, קאוויל יוחלף בשחקן אחר שייכנס לנעלי הדמות הראשית בתוכנית • ההערכות הן כי יש לכך קשר ישיר לידיעה שהשחקן ישוב לגלם את סופרמן לפחות בסרט אחד נוסף מבית אולפני DC • בעונתה השלישית של הסדרה לעומת זאת, שכבר צולמה, קאוויל ימשיך לגלם את הדמות

הנרי קאוויל בתפקיד גראלט ב"המכשף", צילום: נטפליקס

טוויסט בלתי צפוי על הסט של "המכשף", להיט הפנטזיה המצליח של נטפליקס המבוסס על סדרת הספרים מאת אנדז'יי ספקובסקי: השחקן הנרי קאוויל (39), שגילם את הדמות הראשית של המכשף גראלט מריוויה במשך שלוש העונות הראשונות של הסדרה (העונה השלישית כבר צולמה אולם תעלה לשידור רק בסביבות קיץ 2023), הודיע שלא ישוב לגלם את הדמות בעונה הרביעית, שהוכרזה בסוף בשבוע. לנעליו הגדולות של קאוויל ייכנס ליאם המסוורת' (32), כוכב "משחקי הרעב" (ואחיו הצעיר של כריס המסוורת').

"המסע שלי כגראלט מריוויה היה מלא במפלצות ובהרפתקאות, אך אבוי, אניח את החרב ואת המדליה שלי בעונה הרביעית", אמר קאוויל בהודעת הפרישה המפתיעה, בנימה דרמטית למדי התואמת את זו של הסדרה. "במקומי, ייטול מר ליאם המסוורת' המופלא את המושכות. ליאם, אדוני הטוב, אני מאחל לך לצלול לעומקה של הדמות הספרותית האדירה הזו וליהנות ממה שתמצא".

ליאם המסוורת' מלווה בזמרת מיילי סיירוס, צילום: AP

המסוורת', מצידו, לא נשאר חייב ופרגן בחזרה לכוכב שהעביר לו את הלפיד. "כמעריץ של 'המכשף', אין מאושר ממני מקבלת ההזדמנות לגלם את גראלט מריוויה. הנרי היה אדיר בתפקיד, ואני אסיר תודה שהוא מוסר לי את המושכות ומאפשר לי להרים את חרבו של הזאב הלבן (כינויה של הדמות - ד"פ) בפרק הבא של ההרפתקה שלו. הנרי, אני מעריץ אותך כבר שנים והענקת לי השראה רבה. אולי יש לי מגפיים גדולים למלא, אך אני מתרגש מאוד להצטרף לעולם של 'המכשף'", הוא סיכם.

הנרי קאוויל ב"המכשף", צילום: נטפליקס

אף שקאוויל לא חשף מדוע הוא עוזב את הסדרה, ההערכות הן כי יש לכך קשר ישיר לידיעה שהשחקן ישוב לגלם את סופרמן לפחות בסרט אחד נוסף, שטרם הוכרז, מבית אולפני DC. כך או כך, השנה הקרובה עומדת להיות עמוסה וסוערת במיוחד בשביל מעריצי "המכשף": פריקוול בן ארבעה פרקים של הסדרה בשם Blood Origin יעלה בנטפליקס ב-5 בדצמבר, ואילו רימייק למשחק המחשב המצליח מ-2007, המבוסס גם הוא על הספרים, הוכרז לפני כמה ימים ונמצא בשלבי פיתוח מתקדמים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר