יש מנצחת: טליה עובדיה היא הזוכה של "האח הגדול"

העונה המדוברת של תוכנית הריאליטי הגיעה לסיומה • עובדיה הוכתרה כמנצחת וזכתה במיליון שקלים • בר כהן, הנמסיס שלה, הגיעה למקום השני • שחף רז, שאיתו טליה נכנסה למערכת יחסים בין כותלי הבית, הגיע למקום השלישי

טליה עובדיה ברגע הזכייה ב"האח הגדול", צילום: נוי עינב

טליה עובדיה היא הזוכה בגמר ״האח הגדול״ 2022. הערב (מוצ"ש) הגיעה לסיומה העונה המדוברת של תוכנית הריאליטי, בסיומה הוכרזה עובדיה כמנצחת וזכתה במיליון שקלים. בר כהן הגיעה למקום השני ושחף רז, שניהל מערכת יחסים עם טליה בין כותלי הבית, הגיע למקום השלישי.

טליה עובדיה מנצחת את האח הגדול 2022 // קרדיט: באדיבות רשת 13

העונה הזאת של הריאליטי הייתה אחת העונות המדוברות ביותר של התוכנית מאז שעלתה לאוויר. אחרי עונת הוי.איי.פי הכושלת, הצליחו ברשת לרתק את הצופים למסך ולגרום לכולם לדבר עליה. העונה הזו סיפקה הרבה מאוד סיפורים, בהם הזוגיות של נתנאל ודיאן, מריבות קשות בעיקר סביב התקציב והסיגריות וגם הדחות של דיירים חזקים כמו קאזם ודניאל.

שלישיית הגמר: בר, שחף וטליה,

המשתתפת אולי הכי בולטת בעונה הנוכחית הייתה דיאן שוורץ, שהוכתרה לתפקיד הנבל של העונה, "התבריינה" על חצי מהדיירים וטענה שהיא יודעת לקבל ביקורות, כשבפועל - לא ממש ידעה. משתתף בולט נוסף בעונה, שלא הגיע לגמר, הוא קאזם. לאחר שמשפחתו הודיעה שהיא מתנערת ממנו - הדייר קיבל מסר מאמו, מונא, בשידור.

דיאן שוורץ, בית האח הגדול, צילום: רשת 13

טליה עובדיה, הייתה לאורך כל העונה פייבוריטית של צופים רבים, אם כי לעתים תכופות היה ניתן לצפות בה "מפלרטטת" את עצמה לדעת עם לא מעט גברים בתוכנית. אל המקום האחרון בגמר הגיע דרור רוקנשטיין, שנכנס לבית האח בכניסת הדיירים השנייה.

בר כהן, הגיעה למקום השני, צילום: ללא

אל המקום החמישי הגיע נתנאל רודניצקי, למקום הרביעי הגיעה אילנה טרננקו. שחף רז סיים במקום השלישי ובר כהן, כאמור, הגיעה למקום השני.

אילנה טרננקו, צילום: ללא
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר